زمانی که از یک وسیله ی الکتریکی مانند یک دستگاه برقی کوچک تا ماشین آلات بزرگ در صنایع تولیدی، که به نوعی با برق و الکتریسیته در ارتباط هستند، استفاده می کنیم تعمیرات آن ها نیز اهمیت پیدا می کند. این اهمیت برای تعمیرات سانترال پاناسونیک به دلیل برقراری ارتباط سازمان و یا شرکت با محیط های بیرونی، بیشتر نیز می باشد.
آنچه در این مقاله می خوانید:
تعمیرات سانترال پاناسونیکراه های پیشگیری برای به وجود نیامدن تعمیرات سانترال پاناسونیکتعمیرات نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیکتعویض و یا تعمیر قطعات مختلف دستگاه سانترال پاناسونیک
در واقع تعمیرات هر دستگاهی که از آن در یک محیط استفاده می شود می تواند با توجه به کاربرد های آن برای توسعه و پیشرفت شرکت ها، از درجه اهمیت متفاوتی برخوردار باشد. در این میان وسایل ارتباطی و وسایلی که از برق استفاده می کنند می توانند همواره در اولویت باشند و نگهداری آن ها با توجه به شرایط خاصی که دارند، باید طبق اصول مشخص شده، انجام بگیرد.
تعمیرات سانترال پاناسونیک
تعمیرات سانترال پاناسونیک مطلبی است که شاید بسیاری از کاربران این دستگاه ها درباره ی آن اطلاعات زیادی نداشته باشند.
این موضوع باعث می شود که در بسیاری از موارد به دلیل عدم نگهداری صحیح و دقت در استفاده ی درست از دستگاه های سانترال پاناسونیک، مشکلات بسیار زیادی برای کاربران به وجود بیاید.
این در حالی است که می توان با استفاده از روش های درست و پیشگیرانه، مشکلات این دستگاه ها را به حداقل رساند و از طول عمر مفید آن ها نهایت استفاده را برد.
هنگام نصب دستگاه های سانترال پاناسونیک، با مطالعه ی دفترچه راهنمای محصول، می توانید عمر مفید آن را برای استفاده در محیط شرکت ها و سازمان های مختلف مشاهده نمایید.
اما کسانی که از کوچکترین وسیله ی برقی استفاده کرده باشند، به خوبی متوجه می شوند که این اطلاعات و مشخص کردن عمر مفید استفاده از دستگاه برای زمانی است که همه ی اصول و شرایط طبق ظرفیت های مختلفی که شرکت پاناسونیک در نظر گرفته است، بر روی دستگاه سانترال اجرا شود.
در واقع زمانی که با توجه به ظرفیت نامی و اسمی مشخص شده روی دستگاه سانترال و همچنین سایر مشخصات موجود در دفترچه ی راهنما، از دستگاه سانترال در محیط استفاده شود می تواند کارایی درستی ارائه داده و طول عمری برابر با طول عمر مشخص شده ی دستگاه توسط شرکت پاناسونیک داشته باشد. اما در بسیاری از موارد ممکن است مشکلات مختلفی از طرف کاربران یا سیستم های وصل شده به دستگاه به برای سانترال پاناسونیک وجود بیاید که اطلاع از آنها می تواند در تعمیرات سانترال پاناسونیک و جلوگیری از رخ دادن این مشکلات بسیار موثر باشد.
دوره آموزش سانترال پاناسونیک و ایزابل (سیپ سرور)
راه های پیشگیری برای به وجود نیامدن تعمیرات سانترال پاناسونیک
بر روی هر دستگاه سانترال پاناسونیک یک ظرفیت مشخصی برای جریان برق وصل شده به دستگاه ثبت شده است که در هنگام استفاده از این دستگاه ها در محیط های مختلف باید از آن ظرفیت پیروی نمود.
اما با توجه به نوسانات برقی که در کشور ما وجود دارد ممکن است در برخی از موارد این نوسانات برقی در ساعات مختلف، مشکلاتی در سیستم دستگاه سانترال پاناسونیک به وجود بیاورد و باعث کاهش کارایی درست دستگاه در گذر زمان شوند و کار شما را به تعمیرات سانترال پاناسونیک بکشاند.
این مورد شاید شایع ترین مشکلی باشد که برای دستگاه های سانترال پاناسونیک در کشورمان رخ می دهد و می تواند قسمت های مختلف دستگاه از جمله برد آن را دچار نقص در کارکرد درست نماید.
بنابراین توصیه می شود در صورتی که هر کدام از مدل های مختلف دستگاه های سانترال پاناسونیک را خریداری نموده اید و قصد استفاده از آن در محیط های مختلف را دارید، حتما یک محافظ برق قوی و مناسب را برای آن در نظر بگیرید تا نوسانات برقی خللی در کارایی صحیح دستگاه به وجود نیاورد.
تعمیرات نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک
یکی دیگر از مواردی که ممکن است برای کاربران به وجود بیاید و دستگاه سانترال را در برقراری ارتباط دچار مشکلاتی بکند، دستکاری تنظیمات مختلف دستگاه سانترال پاناسونیک توسط خود کاربران دستگاه می باشد.
هر چند تیم تخصصی و فنی ما تمامی اطلاعات لازم در مورد استفاده از دستگاه های سانترال را در هنگام نصب این دستگاه ها در محیط های مختلف به کاربران آن ها آموزش می دهد، اما ممکن است اشتباهاتی در استفاده از قابلیت های مختلف دستگاه به وجود بیاید و ارتباطات را مختل نماید.
در این صورت می توانید به سایت مراجعه نموده یا از طریق تماس با مشاوران و تیم تخصصی ما در زمینه ی نصب دستگاه های سانترال پاناسونیک، به راحتی مشکل خود را از طریق تماس تلفنی برطرف نمایید. در صورتی که لازم باشد تا تیم تخصصی و فنی ما در محل حضور پیدا کند و کار تعمیرات سانترال پاناسونیک را انجام دهد، این کار به سرعت انجام خواهد پذیرفت.
هرسوالی که داری در انجمن مطرح کن
تعویض و یا تعمیر قطعات مختلف دستگاه سانترال پاناسونیک
با توجه به اینکه ساختار اصلی هر کدام از مدل های مختلف سانترال پاناسونیک شامل قسمت های مختلفی مانند برد، اسلات های مختلف و … می باشد، ممکن است هر کدام از این قسمت ها دچار نقص هایی شوند و نیاز به تعمیر سانترال پاناسونیک داشته باشیم.
با توجه به پیچیدگی های فنی این قسمت ها و همچنین تخصصی بودن این کار لازم است تا کار تعمیرات سانترال پاناسونیک را به افراد متخصص و دوره دیده در این زمینه بسپارید.
نکته ی مهمی که در اینجا باید به آن اشاره نمود این است که در صورتی که نیاز باشد یک قطعه از دستگاه را به دلیل نقص و خرابی کامل تعویض نمایید، حتما برای جایگزینی قطعه ی جدید، به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید، زیرا ممکن است در صورت استفاده از قطعات فرعی و نامناسب، دستگاه سانترال دچار مشکلات جدی شده و ارتباطات داخلی و خارجی شرکت و سازمان را در گذر زمان مختل نماید.
آموزش سانترال TDA
پس برای پیشگیری از به وجود آمدن برخی اختلالات در این دستگاه ها و تعمیرات سانترال پاناسونیک حتماً نکات ایمنی را رعایت نموده و از آموزش های لازم در قسمت های مختلف سایت ما استفاده نمایید.
ttttttttttttttttttttttt
تعمیرات گوشی ویپ
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
تعمیرات گوشی ویپ، با گسترش صنعت IT در ایران و همچنین توسعه روزافزون فناوری VoIP در سازمان ها و شرکت ها و افزایش استفاده از تجهیزات راه اندازی شبکه VoIP مانند: تلفن های شبکه، گیت وی مخابراتی FXO و FXS، تلفن های تصویری تحت شبکه، مراکز تماس و … و همچنین به دلیل اهمیت استفاده روزانه و منظم از آن، ممکن است این تجهیزات در استفاده نادرست یا طولانی مدت دچار مشکل شوند. اما اگر دستگاه شما ساخت برند معتبری باشد و کیفیت خوبی داشته باشد قطعا قابل تعمیر است. شرکتISG برای رفاه حال مشتریان با استفاده از دانش فنی کارشناسان ویپ واحد تعمیرات ویپ را راه اندازی کرده است. این واحد خدمات تعمیر انواع تلفن، وای فای و تجهیزات شبکه را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.
مرکز تخصصی تعمیرات گوشی ویپ
تعمیرات گوشی ویپ، با توجه به اینکه تعمیر دستگاه توسط مراکز مورد اعتماد امری است که نیاز به توجه دارد، در صورت عرضه تجهیزات VoIP به مراکزی که تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیرات را ندارند می تواند آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه وارد کند. باید دستگاه دیگری تهیه کنید، علاوه بر استفاده از قطعات تقلبی یا دست دوم برای تعمیر دستگاه، می تواند مشکلات جدیدی را نیز در آن ایجاد کند. در این راستا همانطور که در حین خرید اعتبار و ضمانت فروشنده برای تهیه تجهیزات اصلی را در نظر می گیرید و سپس اقدام به خرید تجهیزات ویپ می کنید، در حین تعمیر نیز باید به مراکز تعمیرات مجاز و شناخته شده مراجعه کنید.
تبدیل سیستم های تلفن به تلفن ویپ، علاوه بر تحرک بیشتر به تیم، 50 تا 75 درصد در هزینه های ارتباطی صرفه جویی می کند. به خصوص با توجه به افزایش کار از راه دور و گسترش کانال های ارتباطی تجاری، جای تعجب نیست که سیستم عامل VoIP بیش از همیشه محبوب شده است. اگرچه ارائه دهندگان نرم افزار ویپ اکنون ویژگی های تماس پیشرفته، خدمات تلفن همراه و کیفیت صدای عالی را ارائه می دهند. اما این بدان معنا نیست که شما هر از گاهی با مشکل مواجه نخواهید شد. مشکلات خاصی که ممکن است در VoIP با آن مواجه شوید به مکان فعلی شما بستگی دارد.
اکنون افراد زیادی به شبکه شما، میزان تماس روزانه کسب و کار شما و حتی سخت افزار شما متصل هستند. با این حال، زمانی که صحبت از تماسهای تلفنی مجازی و مکالمات بی کیفیت میشود، هم شرکتها و هم کسب و کارهای کوچک با مشکلات ثابتی مواجه هستند. دانستن این خرابیها و مشکلات رایج و راهحلها به شما کمک میکند تا خدمات تلفن را در سریعترین زمان ممکن بازیابی کنید. بسیاری از این مشکلات راه حل تقریبا ساده ای دارند و با کمی تخصص در زمینه شبکه می توانید آنها را برطرف کنید.
مشکلات تلفن ویپ
تعمیرات گوشی ویپ، بررسی برترین مشکلات مرکز تماس ویپ: لرزش صدا: لرزش می تواند باعث شود بخش هایی از مکالمه تلفن VoIP شما به هم ریخته و شکسته شود یا به طور کلی گم شود. در نتیجه، بخشهای اساسی مکالمه شنیده نمیشود یا درک نمیشود. اکو یا پژواک صدا: پژواک صدا در گوشی باعث می شود که صداها در فواصل زمانی و میزان صدای مختلف در طول مکالمه تکرار شوند. و همین مشکل پیگیری و ادامه گفتگو را مشکل می کند. عدم برقراری تماس در دستگاه VoIP: گاهی اوقات سیستم عامل VoIP ممکن است به شما اجازه برقراری تماس های خروجی را ندهد. یا بدون اتصال یا نمایش “X” روی صفحه / رابط برخورد کنید به خصوص اگر با یک مرکز تماس کار می کنید، این کار اساساً تا زمانی که مشکل برطرف نشود، کسب و کار شما را متوقف می کند.
قطع و وصل شدن صدا: اکثر کاربران شبکه های VoIP حداقل یک یا دو بار با مشکل قطع صدا در هنگام صحبت کردن مشتری مواجه شده اند. این مورد را می توان اصلی ترین و مهم ترین مشکل سیستم ویپ دانست و دلیل آن را ضعیف بودن و ناپایدار بودن اینترنت در 90 درصد موارد دانست. اگر صدای طرف مقابل قطع و وصل شد، مشکل از پهنای باند دانلود شبکه شماست. اما اگر صدای شما برای شنونده قطع و وصل شود. این پهنای باند آپلود شبکه است که مشکل دارد. SIP سرویسی است که تلفن های VoIP و نرم افزارها و دستگاه های شبکه روی آن اجرا می شوند. این سرویس برقراری تماس و کیفیت صدای تماس ها را مدیریت می کند.
گوشی ویپ روشن نمی شود: اگر تلفن ویپ شما روشن نمی شود، بررسی کنید که آیا از اتصال برق از طریق اترنت (PoE) استفاده می کنید، زیرا PoE به یک سوئیچ شبکه مناسب و سیم کشی با کیفیت نیاز دارد. یک راه حل بسیار ساده برای حل چنین مشکل VoIP استفاده از سوئیچ شبکه PoE یا اتصال آن به آداپتور برق تعبیه شده در گوشی است. انتقال خودکار تماس ها: به پست صوتی
یکی از بدترین مشکلات مرکز تماس ویپ این است که تماس ها بدون زنگ زدن تلفن شما به پست صوتی می روند. تاخیر در تماس های داخلی: اگر هنگام برقراری تماس های داخلی با همکاران خود با تاخیر مواجه می شوید، احتمالاً شبکه شما بیش از حد شلوغ است.
نتیجه گیری در مورد تعمیرات گوشی ویپ
تعمیرات گوشی ویپ، سیستم VoIP به یکی از نیازهای مهم در مشاغل مختلف تبدیل شده است. این سیستم مدرن و مبتنی بر شبکه در کنار تمام نقاط قوتش البته مشکلاتی هم به همراه دارد! بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از کاربران از مشکلات مرکز تماس ویپ شکایت کنند. ویپ یا انتقال صدا از طریق اینترنت، انعطاف پذیر، مقیاس پذیر و البته مقرون به صرفه تر از مراکز تماس سنتی است. به همین دلیل است که VoIP فناوری قرن بیست و یکم نامیده می شود. اما حتی این فناوری شگفت انگیز نیز بدون نقص نیست. امروزه بسیاری از کسب و کارها از سیستم های تلفن ویپ برای حفظ ارتباط خود با مشتریان استفاده می کنند.
سیستم VoIP یا Voice over Internet Protocol یک فناوری انتقال صدا از طریق شبکه است که امکان تماس با استفاده از اینترنت را فراهم می کند. سیستم VoIP امکانات و مزایای بسیاری را برای سازمان ها فراهم می کند و به برقراری و مدیریت آسان ارتباطات کمک می کند. اما در عین حال ممکن است هنگام استفاده از سیستم VoIP با مشکل مواجه شوید. در کنار تمامی امکانات و مزایای مفید این سیستم، مشکلاتی نیز مانند خرابی سیستم ویپ و گوشی وجود دارد.
شرکتISG نماینده برندهای مطرح، در زمینه تعمیر تجهیزات مخابراتی با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران و متخصصین آماده تعمیرات تلفن های IP و VoIP می باشد. تعمیر تجهیزات ویپ گیت وی (FXO-FXS-PBX) در اسرع وقت و با قیمت مناسب را با ما تجربه کنید. وجه تمایز شرکتISG با سایر رقبا، به روز بودن و تسلط کامل کارشناسان متخصص بر آخرین تکنولوژی تعمیرات انواع آی پی فون و دانش تخصصی مدارها، قطعات و آنالیز عیب است. تعمیر انواع تلفن های ویپ یالینک، فنویل، سیسکو، اسنوم، گرنداستریم و… و انواع تجهیزات وای فای و شبکه اعم از میکروتیک، سوییچ شبکه و …. در مرکز تخصصی ما امکان پذیر است. همراهان گرامی شما میتوانید برای مشاهده و خرید تجهیزات شبکه به آدرس اینترنتیISG مراجعه نمایید.
ttttttttttttttttttttttt
تعمیرات تلفن یالینک
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
تعمیرات تلفن یالینک، تجهیزات مخابراتی مانند تلفن، سانترال و … مواردی هستند که ما به صورت روزانه از آنها استفاده می کنیم و ممکن است با استفاده نادرست یا طولانی مدت دچار مشکل شویم. اما اگر دستگاه شما ساخت برند معتبری باشد و کیفیت لازم را داشته باشد قطعا قابل تعمیر است. تلفن های یالینک یکی از پرکاربردترین تلفن های VoIP هستند که در اکثر سازمان ها و شرکت ها برای ارتباطات داخلی و بین المللی استفاده می شود. اگر تلفن یالینک شما خراب است و برای تعمیر آن نیاز به کمک تعمیرگاه دارید می توانید از خدمات شرکت های تعمیرات گوشی یالینک استفاده کنید.
تعمیرات تلفن یالینک Yealink
تعمیرات تلفن یالینک، توجه داشته باشید که تعمیر دستگاه توسط مراکز مورد اعتماد امری است که نیاز به توجه دارد. اگر دستگاه را به مراکزی تحویل دهید که تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیرات ندارند ممکن است صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد کنند و مجبور شوید دستگاه دیگری تهیه کنید. علاوه بر این، استفاده از قطعات تقلبی یا دست دوم در دستگاه ممکن است باعث بروز مشکلات جدیدی در دستگاه شود. به همین دلیل، همانطور که هنگام خرید برای خرید دستگاه اصلی به مراکز مجاز مراجعه می کنید، هنگام تعمیر نیز باید به مراکز تعمیرات مجاز و معتبر مراجعه کنید.
با توجه به تجربه ما در تجارت و فروش تجهیزات مرکز تماس و ارائه خدمات پس از فروش در ایران، با گروهی از مشتریان سروکار داریم که به دلایلی مانند استفاده نادرست، ضربه، آب خوردگی و یا طول عمر قطعات داخلی مرکز تماس تجهیزات و گیت وی نیاز به سرویس و تعمیر تجهیزات خود دارند. شرکتISG خدمات تعمیر و سرویس تجهیزات ویپ را حتی برای مشتریانی که تجهیزات خود را از این شرکت خریداری نکرده اند ارائه می دهد. عمده ایرادات ذکر شده در بخش تعمیرات ویپ مربوط به منبع تغذیه، مشکلات مربوط به، به روز رسانی نرم افزار سیستم، سوختن برخی از قطعات بر روی برد گیت وی، برد تلفن IP و یا آسیب دیدن پورت های گیت وی می باشد.
خدمات ارائه شده توسط شرکت های تعمیر گوشی یالینک عبارتند از: 1- تعمیر سخت افزار: این سرویس شامل تعمیر قطعات سخت افزاری گوشی یالینک مانند صفحه نمایش، باتری، اسپیکر و میکروفون می باشد. 2- تعمیر نرم افزار: شرکت های تعمیرات تلفن تحت شبکه یالینک در صورتی که مشکل شما مربوط به نرم افزار گوشی باشد آن را تعمیر می کنند. این خدمات شامل رفع خطاهای نرم افزاری، به روز رسانی و تنظیم مجدد گوشی و تنظیمات مربوط به سیستم می باشد. 3- نصب و راه اندازی: در صورت نیاز به نصب و راه اندازی گوشی یالینک، شرکت های تعمیراتی با کمک تیم های خود این خدمات را در اختیار شما قرار می دهند.تعهد گارانتی ما محصولات یالینک خریداری شده از شرکتISG به مدت 12 ماه از تاریخ خرید گارانتی می شوند. این گارانتی عیوب ساخت و نقص قطعات را پوشش می دهد. فرسودگی یا مشکلات مربوط به شبکه یا پلتفرمی که به آن متصل است را پوشش نمی دهد. ما تلاش خواهیم کرد تا هر تلفنی که برای ما ارسال میشود در مدت گارانتی تعمیر کنیم، اما این حق را برای خود محفوظ میدانیم که برای اقلامی که به دلیل فرسودگی قابل تعویض در نظر میگیریم هزینه دریافت کنیم. اگر محصول از ایراد ساخت یا نقص قطعه رنج می برد، تلفن ip شما را تعمیر می کند یا به صلاحدید ما آن را با محصول مشابه جایگزین می کند، مشروط بر اینکه مهر و موم گارانتی شکسته نشده باشد. در صورتی که یک مدل متوقف شده باشد، هر جایگزینی دارای ویژگی های معادل یا بهتر خواهد بود.
رایج ترین مشکلات خرابی تلفن یالینک
تعمیرات تلفن یالینک، رایج ترین مشکلات خرابی تلفن یالینک عبارتند از: گوشی به برق وصل شده، گوشی شارژ نمی شود، گوشی شارژ می شود ولی روشن نمی شود، گوشی صدا ندارد، دکمه گوشی خراب است، تلفن زنگ نمی زند، تلفن شماره گیری نمی کند، صدا قطع و وصل می شود. دلیل قطع بودن زنگ تلفن می تواند هر جایی از مرکز تماس گرفته تا گوشی تلفن شما باشد. پس بهتر است قبل از هر کاری گوشی خود را با یک سوکت گوشی دیگر تست کنید. اگر گوشی سالم بود مشکل از خطوط می باشد. اما اگر باز هم گوشی زنگ نخورد، ممکن است سوکت پریز تلفن مشکل داشته باشد.
دلیل صدا و نویز گوشی، این مشکل می تواند سه دلیل اصلی داشته باشد. اولین دلیل ممکن است نزدیکی سیم های برق به سیم های تلفن باشد. جریان کابل برق بر کیفیت صدا تأثیر می گذارد. دلیل دوم ممکن است خرابی سیم تلفن در داخل خانه یا خارج از ساختمان باشد. درهم تنیدگی سیم تلفن نیز می تواند بر کیفیت صدا و همچنین شنیدن خش خش تأثیر بگذارد. دلیل سوم که مربوط به گوشی تلفن می شود از کار افتادن کابل های درونی تلفن است. کشیدن بیش از حد سیم تلفن و قرار دادن گوشی در مکانی با رطوبت بالا نیز می تواند باعث این مشکل شود. خرابی کپسول گوشی نیز می تواند یکی از دلایل نویز گوشی باشد.
شارژ نشدن به موقع تلفن بی سیم، باتری بی کیفیت برای تلفن بی سیم، استفاده از آداپتور تقلبی از مواردی است که می تواند در شارژ شدن تلفن بی سیم تأثیر بگذارد. یکی دیگر از مواردی که باعث این مشکل می شود می تواند خرابی برد تلفن بی سیم باشد. برای تعمیر برد گوشی وایرلس باید به تعمیرکار گوشی مراجعه کنید. یکی از دلایل اصلی که می تواند باعث روشن شدن گوشی شود، اتصال آن به پریز برق است. با اتصال گوشی به پریز برق، امکان سوزاندن قطعاتی مانند ترانزیستور و مقاومت وجود دارد. اگر این اتفاق افتاد، باید برای تعویض قطعات معیوب به تعمیرکار تلفن ثابت مراجعه کنید. ریختن آب روی گوشی نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند و باعث آسیب به مدار گوشی شود.
کلام پایانی راجع به تعمیرات تلفن یالینک
تعمیرات تلفن یالینک، تلفن یکی از مهم ترین و پرکاربردترین وسایل در جامعه امروزی است. آسیب به تلفن ها در اثر استفاده طولانی مدت ایجاد می شود. واحد خدمات ارتباطات هوشمندISG با ارائه گارانتی و تعمیر قطعات محصولات با گارانتیISG شروع به کار کرد. این شرکت با برقراری ارتباط نزدیک با شرکت های سازنده محصولات، آخرین تغییرات تکنولوژی را در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می دهد و مسئولیت ارائه خدمات بر روی محصولات (گیت وی، تلفن voip، ویدئو کنفرانس، کارت pci) را بر عهده دارد. از طرف دیگر به عنوان یکی از اولین مرکز خدمات پس از فروش محصولات VoIP در ایران شناخته می شود.
واحد تعمیرات شبکه در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت می تواند تجهیزات مخابراتی از قبیل تلفن های خانگی، گوشی های سانترال، دستگاه های سانترال و غیره را تعمیر کند. شما می توانید با خیال راحت دستگاه خود را برای رفع مشکل به ما بسپارید. واحد تعمیراتISG با تجربه بالا در زمینه تجهیزات مخابراتی می تواند هر دستگاهی را با هر مشکلی تعمیر کند و هیچ دستگاهی توسط کارشناسان ما غیر قابل تعمیر نیست. اولین اصل در این مجموعه، اصل احترام به مشتریان و صداقت در ارائه خدمات است. ما معتقدیم که کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بهترین تبلیغ برای ماست.
دستگاه های مخابراتی مانند تلفن ویپ و سانترال شبکه بیشتر در ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل در صورت بروز مشکل در آنها، ارتباط مختل می شود. بنابراین سرعت بازیابی برای مشاغل بسیار مهم است. کارشناسان ما با وجود تجربه و تخصص بالا می توانند در کمترین زمان ممکن دستگاه را عیب یابی کنند و دستگاه را با قطعات اصلی و جدید تعمیر کنند تا بتوانید به سرعت از دستگاه استفاده کرده و با گیرنده ها ارتباط برقرار کنید. همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به درگاه اینترنتیISG تمامی تجهیزات شبکه را مشاهده و در صورت نیاز خرید کنید.
ttttttttttttttttttttttt
تعمیرات گرنداستریم
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
تعمیرات گرنداستریم
با سلام خدمت همکاران و مشتریان گرامی از این پس شرکتISG به عنوان نمایندگی فروش تجهیزات گرنداستریم و گوشی گرنداستریم با بیش از 10 سال سابقه ی فروش و خدمات در زمینه ی تجهیزات مخابراتی در نظر دارد با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران و متخصصان، تعمیرات کلیه ی گوشی های گرنداستریم و مراکز گرنداستریم شما را در کوتاه ترین زمان و همچنین با بهترین قیمت به عهده بگیرد.
شرکتISG با دارا بودن بهترین کارشناسان و دانش کافی در زمینه ی شناخت تخصصی مدار ها، قطعات و تجهیزات همچنین تسلط به آخرین تکنولوژی آی پی فون ها و تمامی تجهیزات گرنداستریم از سایر رقبا پیشی گرفته و در صدر بهترین نمایندگان محصولات گرنداستریم قرار گرفته.
متخصصان ما با بهره گیری از آرشیو انواع فریم های گوشی ها و مراکز گرنداستریم و همچنین با دارا بودن کلیه ی قطعات یدکی محصولات گرنداستریم بهترین خدمات را در زمینه گارانتی محصولات گرنداستریم ارائه می دهد.
از دیگر حسن های شرکتISG داشتن ارتباط مناسب و دائمی با کارشناسان کمپانی گرنداستریم است که در هر زمینه ای ما را همراهی می نمایند تا در ارائه ی بهتر خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات عمل نماییم. با اعتماد و همراهی شما مشتریان عزیز برای ارائه ی خدمات بهتر تلاش می نماییم.