مرکز تلفن ۳CX و موارد لازم در مورد این مرکز که باید بدانید

شاید خیلی بی‌راه نباشد که بگوییم هر روزه شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در دنیای تکنولوژی هستیم و این که به راحتی دستاوردهای این دنیای جدید ما را در هر حیطه‌ای می‌تواند شگفت‌زده کند. دیگر ارتباط برقرار کردن کار سختی نمی‌باشد و نه تنها صفت سخت برای آن به کلی از بین رفته است بلکه هر روزه شاید راه‌های جدیدی برای این برقراری ارتباط توسط برنامه‌ها و نرم‌افزارها و دیگر موارد هستیم. در این میان یکی از بهترین راه‌های برقراری ارتباط، استفاده از خط‌های تلفنی چه در قالب مخابراتی و چه در قالب اینترنتی می‌باشد که بسیار مورد استفاده‌ی افراد قرار می‌گیرد. یکی از این نرم‌افزارهای موجود برای برقراری ارتباط از طریق مرکز تلفن ۳CX می‌باشد که در این مقاله به توضیح آن می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

مرکز تلفن ۳CX چیست؟ویژگی‌های مرکز تلفن ۳CXپشتیبانی موجود از سیستم SIPچرا باید از این مرکز تلفن استفاده کنیم؟۱- صرفه‌جویی در هزینه‌های موجود۲- استفاده‌ی آسان برای کاربران مرکز تلفن ۳CX۳- امنیت بالای سیستم۴- عملکرد مفید و فزاینده در محیط کار۵- ایجاد همکاری توسعه‌یافتهجدول عملکرد ارائه‌ی نسخه جدید و پشتیبانی از نرم‌افزار توسط کمپانی

مرکز تلفن ۳CX چیست؟

این محصول ارتباطی یک نرم‌افزار می‌باشد که بر پایه‌ی  PBX & SIP قرار دارد و کار می‌کند. این مرکز تلفن برقراری تماس تلفنی داخلی و عمومی را به وسیله‌ی پروتکل اینترنتی صدا امکان‌پذیر می‌کند و برای سیستم‌های ویندوز، لینوکس و رزبری نیز کاربرد دارد. این مرکز تلفن برای این سیستم‌ها به صورت یک آی‌.پی آدرس بیزینسی می‌باشد که استانداردهای SIP را پشتیبانی می‌کند و خدمات VolP را در کنار آن روی خط‌های تلفنی خود ارائه می‌دهد.


این مرکز تلفن توسط یک کمپانی بین‌المللی تکنولوژی توسعه‌ی نرم‌افزار به عنوان یک نرم‌افزار با استانداردهای باز عرضه شد. اولین بار به عنوان یک IP PBX در سال ۲۰۰۶ به صورت رایگان عرضه شد و تلاش داشت تا  VolP را برای استفاده در محیط کاربری ویندوز گسترش و مورد استفاده قرار دهد. اولین نسخه‌ی تبلیغاتی محصول در سال ۲۰۰۷ عرضه شد و نظرات مثبتی را به جهت مدیریت و قابلیت سازگاری خود جلب کرد.

ویژگی‌های مرکز تلفن ۳CX

مرکز تلفن ۳CX شامل تعدادی بخش‌های نرم‌افزاری می‌باشد که با مدیریت و کمک‌رسانی به سیستم از طریق کنسول‌های مدیریت وبسایت، تلفن هوشمند، ویندوز، مک و سیستم عامل IOS وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد. این سیستم تلفنی هم می‌تواند با تلفن‌های SIP و هم توسط کاربران و یا حتی ترکیبی از هر دو، مورد استفاده قرار بگیرد.  عملکردهای ارتباطی این نرم‌افزار شامل چت، پیام صوتی، ایمیل، فکس، ویدیو کنفرانس، تماس کنفرانسی و CRM می‌شود.

 

پشتیبانی موجود از سیستم SIP

مرکز تلفن۳CX از قابلیت و ویژگی SIP برای ۴۱ کشور استفاده می‌کند. ۵ تا از کشورهای پیشروی جهان این سیستم را روی سرورهای خود امتحان کرده‌اند و از آن عملکرد خوبی را دریافت کرده‌اند که در جداول زیر این کشورهای مربوطه را برای شما می‌آوریم. این امر، یعنی پاسخگویی مرکز تلفن در ۵ کشور پیشروی تکنولوژی، نشان می‌دهد که عملکرد این مرکز تلفنی به چه اندازه بالا بوده است و توانسته ۵ تا از بهترین و توسعه‌یافته‌ترین کشورهای دنیا را در حیطه‌ی تکنولوژی از خود راضی نگه دارد. همچنین به منظور بالا بردن دقت آماری اطلاعاتی که به شما ارائه می‌دهیم، سرورهای موجود در هر کشوری که در آن این سیستم تلفنی مورد استفاده قرار گرفته است را نیز ذکر می‌کنیم.
چرا باید از این مرکز تلفن استفاده کنیم؟

مرکز تلفن ۳CX دارای مزیت‌های فراوانی می‌باشد که ما را در این تصمیم‌گیری یاری خواهد داد؛ در اینجا ۵ ویژگی اصلی و مزیت عمده‌ی این محصول را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

۱- صرفه‌جویی در هزینه‌های موجود

استفاده از ۳CX یک راه حل بسیار عالی برای کمک به کم کردن هزینه‌ی تماس‌های خود می‌باشد و به طور قابل توجه‌ای شما با استفاده از این خط تلفنی و با پشتیبانی این کمپانی هزینه‌ی کمتری را صرف قبض‌های تلفنی خود خواهید کرد. همچنین یکی از عوامل مهمی که باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود این است که شما با استفاده از محصول این کمپانی قابلیت کنفرانس اینترنتی را به رایگان دریافت خواهید کرد و این ویژگی در پکیج کلی این نرم‌افزار می‌باشد. در حالی که ممکن است با استفاده از سرویس‌های دیگر شما مجبور باشید به طور جداگانه این قابلیت را با صرف هزینه‌ای جداگانه فراهم کنید.

۲- استفاده‌ی آسان برای کاربران مرکز تلفن ۳CX

معمولا استفاده از این سیستم تلفنی توسط شرکت‌ها و کمپانی‌ها انجام می‌شود و عده‌ای نگران هستند که مجبور باشند زمان زیادی را صرف آموزش کارکنان خود کنند تا از این سیستم استفاده کنند اما در حقیقت این سیستم دارای کارایی آسانی می‌باشد و شما به چنین چیزی نیاز نخواهید داشت. با وجود این که این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشد اما چگونگی یادگیری این ویژگی‌ها هیچ دردسری از لحاظ آموزشی و زمانی نه برای شما و نه برای کارکنان شما نخواهد داشت.

۳- امنیت بالای سیستم

از آنجایی که مرکز تلفن ۳CX از تلفن‌های SIP استفاده می‌کند به معنی این است که امنیت آن‌ها بسیار بالا می‌باشد و به وسیله‌ی مدیریت کنسول کاربری که در آن تعبیه شده است، شما به راحتی می‌توانید از عملکرد سیستم خود آگاهی پیدا کنید. این آگاهی از عملکرد باعث می‌شود تا به سرعت هر گونه اختلالی را شناسایی کنید و این شناسایی باعث می‌شود تا امنیت سیستم شما بالا برود و هر تهدیدی را بلافاصله برطرف کنید. به یاد داشته باشید که امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورها در دنیای تکنولوژی می‌باشد.

۴- عملکرد مفید و فزاینده در محیط کار

از آنجا که یادگیری کار با این سیستم مرکز تلفن ۳CX اصلا سخت نمی‌باشد و بسیاری از کارهای پیچیده‌ی قبلی را تنها با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی انجام دهید، خیلی زود کارمندان شما در محیط کاری با این محصول ارتباط برقرار می‌کنند و باعث می‌شود تا عملکرد آن‌ها به طور چشمگیری بهتر و مفیدتر باشد زیرا زمان و انرژی زیادی از آن‌ها گرفته نمی‌شود و ذهن آن‌ها در طول حضور در محیط کاری باز و روشن خواهد بود.

۵- ایجاد همکاری توسعه‌یافته

این نرم‌افزار یک راه حل عالی برای ایجاد یکپارچه‌سازی در محیط کاری ‌می‌باشد و بسیاری از تناقضات موجود را حل می‌کند. حل تناقضات باعث توسعه یافتن و موثرتر بودن همکاری بین خود کارمندان، بین کارمندان و مدیران، بین شما و سایر شرکت‌های طرف قرارداد شما و از مهم‌تر با مشتریان می‌شود. همچنین کارمندان در درون یک شرکت و کمپانی واحد برای برقراری ارتباط با سایر بخش‌ها می‌توانند از این سیستم استفاده کنند و هم در ارتباط داخلی و هم در ارتباط خارجی شاهد پیشرفت خواهید بود.
جدول عملکرد ارائه‌ی نسخه جدید و پشتیبانی از نرم‌افزار توسط کمپانی
همان طور که می‌دانید در دنیای نرم‌افزارها بحث تنها درباره‌ی ارائه‌ی نر‌م‌افزار نمی‌باشد بلکه باید آن نرم‌افزار توسط کمپانی عرضه‌کننده‌ی آن مورد آپدیت قرار بگیرد تا در هر نسخه‌ی عرضه‌ شده‌ی جدید، ویژگی‌های تازه‌ای به این نرم‌افزار اضافه شود و در کنار این ویژگی‌های جدید ایرادات احتمالی در هر نسخه نیز برطرف شود. به همین منظور بسیار مهم است که بدانید آن کمپانی چگونه و هر چند وقت یک بار از محصول خود آپدیتی ارائه می‌دهد. در این جا یک جدول را برای شما فراهم نموده‌ایم که آپدیت‌های نرم‌افزار مرکز تلفن ۳CX را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید