مزایای مرکز تلفن ویپ

مزایای مرکز تلفن ویپ
ارتباطات موثر در کسب و کار می توانند یکی از نیازهای اساسی و مهم برای هر کسی باشد. از این رو شناخت تکنولوژی های جدید در این زمینه می تواند به صاحبان مشاغل و کسب و کارها کمک شایانی کند. در این زمینه مرکز تلفن ویپ را مورد بررسی قرار می دهیم و مزایای که این مرکز تلفن برای کاربران به همراه دارد را شرح می دهیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

 مزایای مرکز تلفن ویپمرکز تلفن ویپ چیست و چگونه کار می کندویپ (VOIP) چیست؟ چه تاثیری بر پیشرفت کسب و کار دارد؟ کاربرد مرکز تلفن ویپvoip چه تفاوتی با volte دارد؟مزایای مرکز تلفن ویپبرقراری ارتباط بین کارمندان و ایجاد خطوط داخلیکاهش هزینه ها با مرکز تلفن ویپکاهش هزینه های کابل کشیامکان دورکاری در استفاده از مرکز تلفن ویپتلفن های ویپ کدامند و چه مزایایی دارند؟کیفیت صدا در مرکز سانترال ویپامکان پشتیبانی از چندین وظیفه به صورت همزمان در سیستم سانترال ویپجمع بندی و خلاصه مطلبمرکز تلفن ویپ چیست و چگونه کار می کند
voip در اصل مخفف واژه های Voice over Internet Protocol است که به معنی انتقال صدا در بستر شبکه های کامپیوتری مبتنی بر تکنولوژی اینترنت است. این مرکز تلفن به عنوان نسل جدید ارتباطات در حال جایگزینی با سانترال های آنالوگ و قدیمی است. سیستم ویپ، در بستر شبکه این مکان را به کاربر می دهد که با کامپیوتر شخصی، تلفن همراه، تلفن تحت شبکه و … به شبکه ویپ وصل شده و ارتباطات خود را ایجاد کند. در این سامانه تلفنی، برقراری ارتباط از طریق شبکه داخلی و یا اینترنت انجام می شود.

 کلیه قابلیت هایی که سانترال های قدیمی به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می دهند، توسط ویپ ارائه می شود. از طرفی قابلیت های متعدد دیگری هم دارد که باعث شده تا به سرعت کسب و کارهای جدید، مرکز تلفن ویپ را  جایگزین سانترال های قدیمی خود بکنند.
ویپ (VOIP) چیست؟ چه تاثیری بر پیشرفت کسب و کار دارد؟

کاربرد مرکز تلفن ویپ
قبل از اینکه از سانترال ویپ استفاده کنید، باید بدانید که چه کاربردی دارد و کجا می توانید از آن بهره ببرید. ممکن است تصور کنید که استفاده از شبکه سانترال فقط در شرکت ها و کسب و کارها امکان پذیر است. بهتر است بدانید که از سانترال ویپ برای ساماندهی ارتباطات در منازل هم می توان استفاده کرد. چه یک کسب و کار بزرگی داشته باشید چه جزو صاحبان مشاغل نوپا باشید، می توانید از سانترال استفاده کنید و با ایجاد خطوط داخلی متعدد و استفاده از قابلیت های این سیستم، ارتباطات خود را با تکنولوژی های روز دنیا وفق دهید.

 اما باید ببینیم چه دلیلی وجود دارد که سانترال ویپ را جایگزین یک سانترال آنالوگ و قدیمی کنیم؟
voip چه تفاوتی با volte دارد؟

مزایای مرکز تلفن ویپ
 استفاده از سانترال یا مرکز تلفن ویپ مزایای بسیاری به همراه دارد که برخی از آنها را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

برقراری ارتباط بین کارمندان و ایجاد خطوط داخلی

مرکز تلفن ویپ این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از یک خط شهری چندین خط داخلی منشعب کنند و از آن بهره ببرند. بدین صورت نیازی نیست تا چندین خط شهری را برای کارمندان به کار گرفت و یا این که همگی از یک خط استفاده کنند.
 استفاده از سانترال ویپ، ترافیک شبکه را به مقدار زیادی کاهش می دهد و همین امر سبب بهبود ارتباطات خواهد شد.

کاهش هزینه ها با مرکز تلفن ویپ

ممکن است نیاز داشته باشید تا برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ هزینه پرداخت کنید؛ اما بهتر است بدانید که یک بار هزینه پرداخت می کنید و این هزینه با کاهش هزینه هایی که در شبکه برایتان اتفاق می افتد جبران خواهد شد.

کاهش هزینه های کابل کشی

اگر می خواهید از مرکز تلفن ویپ به جای سانترال های آنالوگ قدیمی استفاده کنید، این مزیت را نیز برایتان به همراه دارد که می توانید از ارتباطات بی سیم بهره ببرید. به این صورت هزینه های کابل کشی را برای شبکه خود نخواهید داشت و همین امر سبب کاهش هزینه ها می شود.

امکان دورکاری در استفاده از مرکز تلفن ویپ

 هنگامی که از سانترال ویپ استفاده می کنید، این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنید تا با تلفن همراه نیز به شبکه متصل شوند. بدین صورت امکان برقراری ارتباط از طریق دورکاری با کارمندان وجود دارد و می توان فضای فیزیکی مورد نیاز را به مقدار زیادی کاهش داد.
تلفن های ویپ کدامند و چه مزایایی دارند؟کیفیت صدا در مرکز سانترال ویپ

 برای استفاده از مرکز سانترال باید به اینترنت پرسرعت متصل باشید. اگر این امکان را داشته باشید می توانید از این مرکز تلفن به خوبی بهره ببرید و تماس های صوتی، تصویری و کنفرانسی را بدون هیچ گونه تغییری در صدا و کیفیت دریافت کنید. بدین صورت کیفیت ارتباطات خود را بالا می برید و از ارتباطاتی بدون نویز و اختلال لذت خواهید برد.

امکان پشتیبانی از چندین وظیفه به صورت همزمان در سیستم سانترال ویپ

 در تلفن های سنتی به صورت همزمان نمی توانید داده های مختلفی را ارسال کنید؛ اما تلفن های ویپ این امکان را به کاربران می دهند تا چندین فایل فیلم، عکس، اسناد و … را یک جا انتقال دهند و همین طور با مشتریان و همکاران خود در سرتاسر دنیا در ارتباط باشند.
جمع بندی و خلاصه مطلب
 سیستم سانترال ویپ یک مرکز تلفن کاربردی و به روز است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. به کمک مرکز تلفن ویپ ارتباط موثری را با دیگران ایجاد می کنید. مرکز تلفن با کاربردهای زیادی که می تواند ارتباطات را بسیار بهینه کند. این مزایا شامل قابلیت های انتقال داده های مختلف با سرعت و کیفیت بالا است. انتقال و دریافت داده و کاهش هزینه ها نیز از دیگر قابلیت های آن است. البته مزایای زیادی را می توان برای مرکز تلفن ویپ در نظر گرفت که باعث گرایش شدید ارتباطات درون سازمانی به آن شده است.
ttttttttttttttttttttttt
مزایای تلفن voip
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
مزایای تلفن voip، در این مقاله در نظر داریم به توضیح در خصوص مزایای تلفن voip بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه و مقایسه ی سیستم ویپ، یک تلفن سانترال voip مناسب برای محل کار خود انتخاب نمایید. در گذشته ارتباطات بیشتر از طریق تلفن و با استفاده از خطوط PSTN انجام می شد، اما امروزه به راحتی می توانیم شاهد برقراری ارتباط افراد در خانه یا محل کار با استفاده از اینترنت و شبکه با یکدیگر باشیم. تلفن های اینترنتی VoIP که با نام های آی پی فون و تلفن تحت شبکه نیز شناخته می شوند دارای ویژگی ها و قابلیت هایی هستند که در تلفن های آنالوگ سنتی نمی توان یافت.
مزایای تلفن ویپ
مزایای تلفن voip، ویژگی های مختلف ارتباطی را برای تقویت همکاری در نظر بگیرید. اگر به فکر پیاده سازی مدیریت ارتباطات یکپارچه در کسب و کار خود هستید، ارزش دارد که به مزایای آن بیشتر نگاه کنید. در اینجا 5 مزایای تلفن تحت شبکه ویپ وجود دارد که چرا ارتباطات واحد در هر مشاغل ضروری است. اگر بتوانید برای انجام کارهای بیشتر در دستگاه های مختلف چند وظیفه ای انجام دهید، چه می کنید؟ با استفاده از سری UCM می توانید.
یکی از ویژگی های بزرگ مجموعه مدیریت ارتباطات یکپارچه از گرنداستریم، امکان دسترسی به طیف گسترده ای از فن آوری های مختلف در یک شبکه قدرتمند و یکپارچه است. در جایی که سیستم های تلفنی قدیمی فقط از تلفن یا صدا پشتیبانی می کنند، شبکه های UC (ارتباطات یکپارچه) مبتنی بر IP می توانند تقریباً از هر نوع فناوری پشتیبانی کنند، به شما امکان می دهد در یک شبکه ادغام شوید. به عنوان مثال، ادغام دستگاه ها به گونه ای که دوربین های ویدئویی هنگام فعال شدن زنگ ساعت بتوانند با تلفن های ویدیویی تماس بگیرند.
یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند UC (ارتباطات یکپارچه) امکان ساده سازی ارتباطات IP، ایجاد، متحد سازی و مدیریت چندین شبکه در یک سقف است. این به این دلیل است که UC دارای ویژگی های متمرکز است که به کسب و کارها امکان می دهد تا با چندین فضای مختلف همسان شوند. سری UCM همچنین با عنوان IP PBX نیز شناخته می شود که برای مشاغل با مکان های مختلف مطب فیزیکی و کارمندان از راه دور ایده آل است، زیرا چندین UCM را می توان با هم بررسی کرد. حتی یک UCM متمرکز ارائه می دهد که می تواند چندین مکان را پشتیبانی کند. نگه داشتن همه چیز در یک شبکه تنظیم و نگهداری را تا حد ممکن آسان می کند. این در بهترین حالت است.
ایده آل برای حمایت از گسترش آینده، گسترش شبکه شما ساده تر شد. به لطف پشتیبانی وسیع دستگاه SIP از IP و UCM، می توانید هر نوع دستگاه و فناوری را در هر زمان به شبکه خود اضافه کنید. این شامل فاکس، نظارت تصویری، کنفرانس ویدیویی، دسترسی به امکانات (دوربین های درب)، تماس ویدیویی، پشتیبانی از تلفن همراه، دستگاه های امنیتی مانند کنترل کننده های حاشیه جلسه (SBC) و موارد دیگر است. گسترش سریع، آسان و قابل کنترل است.
SMB ها می توانند در مقیاس جهانی فعالیت و رقابت کنند با گزینه های مختلف ارتباطی از UC، یک تجارت کوچک می تواند جریان ارتباطی آنها را چند برابر کند، اندازه آنها را افزایش دهد اما حجم کار آنها را افزایش نمی دهد. این امر به SMB ها امکان می دهد تا به لطف ویژگی های مقرون به صرفه ای که مدیریت آن آسان است، در مقیاس جهانی با هر مشاغل رقابت کنند. مشاغل می توانند از سری مزایای تلفن voip گرنداستریم برای ایجاد و متحد کردن چندین فناوری از جمله کنفرانس ویدیویی و مکالمه، نظارت تصویری، دوربین درب، نمابر و سایر موارد استفاده کنند.
پس انداز کنید و ارتباطات مبتنی بر IP خود را تقویت کنید چه چیزی بهتر از بهبود شدید ارتباطات مبتنی بر IP شماست؟ پس انداز همزمان! ارتباطات IP هزینه های مخابراتی و مسافت های طولانی را بین محل کار و کارمندان از راه دور کاهش می دهد. با مسیریابی تماس های داخلی و بین المللی که از طریق VoIP روی تلفن هوشمند انجام می شود، در هزینه های تلفن همراه صرفه جویی می کند. همچنین به شما امکان می دهد به جای ساخت چندین شبکه برای هر دفتر و هر نوع دستگاه ارتباطی، یک شبکه بسازید که در همه مکان ها قابل اشتراک باشد.

ttttttttttttttttttttttt
قیمت مرکز تلفن ویپ
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
پارامترهای تاثیرگذار در تعیین قیمت مرکز تلفن ویپ
مجموعهISG در این مقاله قصد دارد به انواع قیمت مرکز تلفن ویپ های موجود و پارامترهای مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت آنها بپردازد. لازم به ذکر است، مرکز تلفن voip یا همان سانترال voip مخفف کلمه Internet Protocol Private Branch Exchange است که به معنی یک سانترال ویپ تجاری میباشد که برای منتقل کردن صدا و تصویر روی شبکه طراحی شده است یا به عبارتی انتقال صدا در بستر شبکه اینترنت که در آن صدا به جای انتقال روی خطوط سیمی و مسی به صورت سیگنال آنالوگ روی بستر شبکه و به شکل دیتا و داده دیجیتال منتقل می شود.
دروازه های انتقال صدا از طریق IP را میتوان با قابلیت PBX سنتی ترکیب کرد تا به مشاغل اجازه دهد از اینترنت مدیریت شده خود برای کاهش هزینه های مسافت طولانی و استفاده از مزایای یک شبکه واحد برای صدا و داده (شبکه همگرا) استفاده کنند که امروزه موسسات و شرکت ها برای دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده‌ و فعالیت بهتر، استفاده از تمامی خطوط داخلی، ارتباط تلفنی و همچنین عدم نیاز به خرید چند خط مختلف، نیاز به راه اندازی مرکز تلفن ویپ یا همان PBX دارند که در واقع همانند یک مخابرات محلی و استفاده به صورت مشترک از خطوط شهری شرکت عمل میکند.
قیمت مرکز تلفن ویپ هایی تا به حال بیشتر به گوشمان خورده، مرکز تلفن voip پاناسونیک میباشد که این سانترال ها جزء سانترال های قدیمی و به صورت سخت افزاری میباشند که برای راه اندازی نیاز به لوازم جانبی از قبیل کارت ها و کابل کشی بسیار زیاد دارند که این امر، یکی از معایب مهم این سانترال های قدیمی است که اگر کاربری بخواهد جا به جا شود باید سیم کشی تماما تغییر کند و همچنین از دیگر معایب مرکز تلفن voip پاناسونیک میتوان به این مورد اشاره کرد که برای اضافه کردن هر ماژول مانند ضبط مکالمات و یا صف انتظار نیازی به خرید لایسنس و کارت های اضافه می باشد که این مورد اصلا مقرون به صرفه نیست و در سانترال ویپ کاملا رفع شده است.
در حالی که در استفاده از مرکز تلفن ویپ از جمله مرکز سانترال گرنداستریم که از پرفروش ترین مراکز تحت شبکه و بسیار با کیفیت و پایدار میباشند، مزیتی که مرکز سانترال voip یا همان (IP-PBX) نسبت به دیگر سانترال ها و سرور ها دارند هزینه کمتر آن میباشد که بسیاری از مصرف کنندگان و مشاغل به طور قابل توجهی به صرفه جویی در هزینه های مجموعه پی برده اند و بیش از 60٪ قبض تلفن خود را کاهش داده اند و همچنین عدم نیاز به سیم کشی مجزا این تکنولوژی جهت انتقال ارتباطات تلفنی از بستر شبکه نیز بسیار حائزاهمیت میباشد که این امر مشکلات مربوط به هزینه و کابل کشی را در صورت نصب و همچنین نقل مکان نخواهد داشت.

قیمت مرکز تلفن ویپ
برای انتخاب مرکز ویپ، ابتدا باید نیازهای مجموعه و میزان تماس شرکت خود را بشناسید. مرکز تماس کوچکتر برای انتخاب اینکه کدام یک از تماس ها تماس دریافت می کند، نیاز کمتری به مسیریابی تماس دارد، اما باید نمایندگی هایی داشته باشد که بتوانند کارهای مختلف را انجام دهند. یک مرکز تماس به تعدادی ویژگی فنی و انواع سوئیچ شبکه احتیاج دارد. اول و مهمترین به سیستم مدیریت تماس مانند PBX نیاز دارند. یک سانترال ویپ باید دارای توزیع خودکار تماس برای همه مراکز تماس و پاسخ صوتی تعاملی برای مرکز تماس ورودی یا ترکیبی باشد.
یک پلتفرم ارتباطی قدرتمند و در عین حال آسان برای مدیریت صدا، ویدئو، داده و تحرک هرگز به اندازه زمانی که با سری UCM سانترال‌ ویپ گرنداستریم متصل شده، قابل دستیابی نبوده است. سانترال‌ ویپ UCM مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌های ارتباطی یکپارچه را با مدیریت آسان و بدون هزینه مجوز، هزینه ارتقا یا هزینه برای هر ویژگی ارائه می‌دهند که کاربران باید باتوجه به نیاز های مجموعه خود، انتخاب مناسبی را داشته باشند.
قیمت مرکز تلفن ویپ گرنداستریم، باتوجه به قابلیت هایی که داراست از جمله تعداد تماس های همزمان، تعداد کاربران و تعداد خطوط قابل پشتیبانی، قابل تغییر میباشد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به قسمت مرکز گرنداستریم، به مقایسه مشخصات، قابلیت ها و قیمت مرکز تلفن ویپ گرنداستریم بپردازید و بهترین خرید خود را برای مجموعه انجام دهید.

ttttttttttttttttttttttt
مرکز تلفن ویپ ایران
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
مرکز تلفن ویپ ایران چیست
دراین مقاله قصد داریم در رابطه با مرکز تلفن ویپ ایران یا همان IP PBX صحبت کنیم. IP PBX مخفف کلمه Internet Protocol Private Branch Exchange است که به معنی یک سانترال ویپ تجاری میباشد که برای منتقل کردن صدا و تصویر روی شبکه طراحی شده است. IP PBX سیستمی است که پسوندهای تلفن را به شبکه تلفن سوئیچ عمومی متصل کرده و با استفاده از پشته پروتکل TCP / IP ارتباط صوتی، تصویری یا پیام رسانی فوری اضافی را فراهم و ارتباطات داخلی را برای یک تجارت مهیا میسازد.
موسسات و شرکت ها برای دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده‌ و فعالیت بهتر، استفاده از تمامی خطوط داخلی، ارتباط تلفنی و همچنین عدم نیاز به خرید چند خط مختلف، نیاز به راه اندازی مرکز تلفن ویپ یا همان PBX دارند که در واقع همانند یک مخابرات محلی عمل می کند و باعث می شود کارمندان یک شرکت و یا یک سازمان همگی به صورت مشترک از خطوط شهری شرکت استفاده نمایند که این انتخاب، بهترین تصمیم گیری برای سازمان های در حال فعالیت میباشد که هزینه کمتر نسبت به راه اندازی یک سیستم تلفنی سنتی را نیز داراست، در حالی که از نظر امکانات و ویژگی ها قابل مقایسه با مراکز تلفن قدیمی نیستند.
مرکز تلفن ویپ ایران یا همان سانترال voip که در آن به کلمه ویپ اشاره شده، به معنی Voice Over Protocol یعنی انتقال صدا در بستر شبکه اینترنت که در آن صدا به جای انتقال روی خطوط سیمی و مسی به صورت سیگنال آنالوگ روی بستر شبکه و به شکل دیتا و داده دیجیتال منتقل می شود. دروازه های انتقال صدا از طریق IP را میتوان با قابلیت PBX سنتی ترکیب کرد تا به مشاغل اجازه دهد از اینترنت مدیریت شده خود برای کاهش هزینه های مسافت طولانی و استفاده از مزایای یک شبکه واحد برای صدا و داده (شبکه همگرا) استفاده کنند. IP PBX همچنین ممکن است ویژگی های CTI را فراهم کرده و به عنوان یک دستگاه سخت افزاری فیزیکی یا یک بستر نرم افزاری وجود داشته باشد.
مرکز تلفن voip از طریق اینترنت مکالمه تلفنی را برقرار و دریافت می کنند. این کار را با تبدیل سیگنال های صوتی آنالوگ به دیجیتال انجام می دهد. از آنجا تماس ها را به یک ارائه دهنده خدمات VoIP هدایت می کند تا شروع و خاتمه هر تماس را مدیریت کند و در هسته اصلی، سرویس صوتی مبتنی بر IP از پروتکل Session Initiation (SIP) استفاده می کند. این پروتکل جهانی به استانداردی برای سیستم های تلفن ویپ تبدیل شده است که برای سانترال، از ترانکینگ SIP استفاده میگردد که چندین کانال صوتی را ارائه می دهد.

قابلیت های مرکز تلفن ویپ ایران
در این قسمت میخواهیم به قابلیت های مرکز تلفن ویپ ایران نسبت به مراکز قدیمی اشاره کنیم که از دلایل محبوبیت این مراکز در میان کاربران میباشد. مرکز تلفن ویپ ایران و متصل به اینترنت می توانند نسبت به مراکز و سیستم های آنالوگ بسیار بیشتر در هزینه ها صرفه جویی کنند و هزینه کمتری برای مجموعه داشته باشند. ارائه دهندگان VoIP مانند Nextiva خدمات ترانکینگ متراژ و بدون اندازه را ارائه می دهند که این امر برای کاربرانی که مشغول به فعالیت و تجارت هستند بسیار حائز اهمیت میباشد.
شما عزیزان میتوانید، مرکز تلفن ویپ ایران را به قابلیت اطمینان اثبات شده ابر متصل کنید که این سرویس قابل اعتماد VoIP دارای چندین مرکز داده برای عملکرد قابل اعتماد و مدیریت عالی است. این قابلیت برای کاربرانی که مدیریت مجموعه برایشان بسیار ضروری و مهم است مناسب میباشد زیرا در تمام ساعات شبانه روز و هر نقطه از دنیا، با استفاده از گوشی میتوان به مدیریت و کنترل مجموعه پرداخت. لازم به ذکر است با استفاده از همان سخت افزاری که قبلاً به PBX متصل شده است، می توانید کل سیستم را نگه داشته و هزینه سخت افزار خود را پایین بیاورید.
از انواع pbx ها که در ایران به اسم سانترال شناخته می شود میتوان مرکز تلفن voip پاناسونیک را نام برد که این سانترال ها جز سانترال های قدیمی و به صورت سخت افزاری می باشند که برای راه اندازی نیاز به لوازم جانبی از قبیل کارت ها و کابل کشی دارند. شما برای راه اندازی و نصب تلفن سانترال ها نیاز به کابل کشی بسیار زیاد دارند که این امر، یکی از معایب مهم این سانترال های قدیمی است که اگر کاربری بخواهد جا به جا شود باید سیم کشی تماما تغییر کند و همچنین از دیگر معایب مرکز تلفن voip پاناسونیک میتوان به این مورد اشاره کرد که برای اضافه کردن هر ماژول مانند ضبط مکالمات و یا صف انتظار نیازی به خرید لایسنس و کارت های اضافه می باشد که این مورد اصلا مقرون به صرفه نیست و در سانترال ویپ کاملا رفع شده است
در استفاده از مرکز تلفن ویپ ایران کابل کشی در صورت جابجایی کاربران نیز غیرلازم و بیهوده بوده زیرا در استفاده از مرکز سانترال گرنداستریم از جمله پرفروش ترین مراکز تحت شبکه می باشند که بسیار با کیفیت و پایدار هستند. مزیتی که مرکز سانترال voip یا همان (IP-PBX) نسبت به دیگر سانترال ها و سرور ها دارند هزینه کمتر آن میباشد که بسیاری از مصرف کنندگان و مشاغل به طور قابل توجهی به صرفه جویی در هزینه های مجموعه پی برده اند و بیش از 60٪ قبض تلفن خود را کاهش داده اند و همچنین عدم نیاز به سیم کشی مجزا این تکنولوژی جهت انتقال ارتباطات تلفنی از بستر شبکه نیز بسیار حائزاهمیت میباشد که این امر مشکلات مربوط به هزینه و کابل کشی را در صورت نصب و همچنین نقل مکان نخواهد داشت.

سخن پایانی با شما خریداران مرکز تلفن ویپ ایران
شما عزیزان برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ، ابتدا باید میزان تماس مجموعه خود را بشناسید. یک مرکز تماس به تعدادی ویژگی فنی احتیاج دارد که اولین و مهمترین آن سیستم مدیریت تماس مانند PBX میباشد. یک سانترال ویپ باید دارای توزیع خودکار تماس برای همه مراکز تماس و پاسخ صوتی تعاملی برای مرکز تماس ورودی یا ترکیبی باشد. یک مرکز تماس بسته به اندازه خود می تواند روزانه هزاران تماس را بپذیرد و ارسال کند.
از دیگر قابلیت های سانترال voip که بسیار مورد توجه کاربران قرار میگیرد میتوان به امکان برقراری تماس کارمندان خارج از مجموعه با سازمان و سایر کارکنان، همه ساعته از تمامی نقاط دنیا، بدون هیچ هزینه اضافی و به راحتی اشاره نمود و همچنین امکان گسترده سازی سیستم و داخلی ها بدون نیاز به کابل کشی و در کمترین زمان و مدیریت متمرکز و آسان محیط فراهم شده از طریق سانترال voip این قابلیت را در اختیار کارمندان مجموعه قرار میدهد که به راحت ترین روش، دسترسی به تمامی امکانات داشته و در لحظه بتوانند مرکز را کنترل نمایند.
حال، پس از آشنایی با قابلیت ها و شرایط سانترال voip باید به بررسی بهترین تصمیم گیری جهت انتخاب مرکز VOIP مناسب مجموعه بپردازیم که مشتریان باتوجه به شرایط و نیازهای مجموعه خود، بهترین و کم هزینه ترین انتخاب را داشته باشند.ISG نمایندگی فروش مرکز تلفن ویپ با ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، تجارتی سراسر راحتی و پیشرفت را بخشیده که قابلیت های این مراکز تلفن voip موجب شده کاربران راحت تر به فعالیت پرداخته و به پیشرفت دلخواه خود برسند. با ما همراه باشید تا خرید مرکز تلفن voip قیمت مناسب را از مجموعه ما و با حضور مجرب ترین کارشناسان انجام دهید.
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید