ورود به حرفه ویپ و سانترال

برای کسب مهارت در زمینه سانترال یا مرکز تلفن از کجا شروع کنم؟
شما می توانید با ورود به حرفه ویپ و سانترال با چگونگی نصب و راه اندازی سانترال یا مرکز تلفن، آشنا شوید و از دوره های آموزشی مختلفی از جمله زیر ساخت های مخابراتی، سانترال های آنالوگ و تحت شبکه (VOIP)،  مرکز تلفن ایزابل و سایر سخت افزارها و نرم افزارهای مرتبط استفاده نمایید. و با تجهیزاتی مانند سانترال های پاناسونیک، کابل های مخاربراتی، کابل شبکه، سوکت، پست مخابراتی و غیره آشنا شوید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

برای کسب مهارت در زمینه سانترال یا مرکز تلفن از کجا شروع کنم؟تعریف سانترال یا مرکز تلفنهدف از نصب و راه اندازی سانترالمرکز تلفن آنالوگ یا زیرساخت مخابراتیمرکز تلفن VOIP یا تحت شبکهدوره های آموزشی مورد نیاز برای ورود به حرفه ویپ و سانترال دوره آموزشی شناخت زیرساخت های مخابراتی و نصب و راه اندازی سانترالدوره آموزشی زیر ساخت مخابراتیدوره آموزشی برنامه ریزی دستگاه های سانترال دوره آموزشی آشنایی با سانترال های تحت شبکه (VOIP)دوره آموزشی مرکز تلفن ایزابل دوره آموزشی مرکز تلفن ایزابل دوره آموزشی ادغام سانترال های پاناسونیک با مرکز تلفن ایزابلدوره آموزشی ارتباط سانترال های پاناسونیک با مرکز تلفن ایزابل 

در ابتدای ورود به حرفه ویپ و سانترال باید یک سری دوره های آموزشی مربوطه مانند زیر ساخت های مخابراتی، سانترال های آنالوگ،  مرکز ایزابل توسط فرد گذرانده شود و وی با امکانانی همچون کابل، سوئیچ، پریز و دیگر موارد آشنایی پیدا کند.
وقتی که توانایی نصب، راه اندازی و برنامه ریزی سانترال های مختلف را داشته باشید و خود را در این زمینه کارشناس و صاحب نظر بدانید، قابلیت درآمد زایی بدین روش را پیدا می کنید.

به عنوان یک کارشناس در زمینه سانترال یا مرکز تلفن ابتدا باید بتوانید تعریف درستی از آن ارائه دهید.
تعریف سانترال یا مرکز تلفن
سانترال در واقع به دستگاهی گفته می شود که رابطه تلفنی را بین کلیه اعضای یک سیستم برقرار می کند. کلیه این گونه ارتباطات بدون هیچ هزینه ای ارائه می گردد، لذا هرگاه یک  سیستم سانترال یا مرکز تلفن را نصب و راه اندازی کنیم، قابلیت تماس بین کلیه اعضای شرکت های کوچک و بزرگ را ایجاد می کنیم.

هدف از نصب و راه اندازی سانترال
در کل ۳ هدف مشخص برای نصب و راه اندازی مرکز تلفن یا سانترال وجود دارد که عبارتند از:
پاسخ دهی شبانه روزی به منظور جلب رضایت مشتریارائه پاسخ و خدمات رسانی هرچه بهتر به مشتریان به منظور کاهش نارضایتیمدیریت و کنترل تماس ها
در واقع با راه اندازی یک مرکز تلفن یا سانترال امکان پاسخ دهی بهتر و کاهش هرچه بیشتر از دست رفتن تماس های تلفنی و در نتیجه نارضایتی مشتریان فراهم می گردد .لذا می توانیم به نحو احسن کلیه تماس هایمان را کنترل کنیم.
البته هر دستگاه سانترال قادر به دریافت چند خط شهری است که امکان مدیریت آنها را نیز به اپراتور می دهد تا در اختیار کارکنان یا اعضای یک گروه با سارمان بگذارد.
نکته دیگری که باید در مورد دستگاه های سانترال بدانید، تجهیزاتی است که از آن برای برقراری تماس استفاده می کنند در حال حاضر دو نوع مرکز تلفن وجود دارد:
مرکز تلفن آنالوگ یا زیرساخت مخابراتی
سانترال آنالوگ یا زیرساخت مخابراتی با زوج سیم های مخابراتی مجهز می شوند. این گونه سانترال ها که از سیم های مخابراتی برای ایجاد تماس استفاده می کنند، تقریباً قدیمی شده اند و در شرکت های کوچک با فعالیت های محدود از آنها استفاده می شود. تعداد بسیاری از دستگاه های سانترال پاناسونیک که در حال حاضر در شرکت های مختلف برای برقراری تماس مورد استفاده قرار می گیرد از همین نوع آنالوگ است.
مرکز تلفن VOIP یا تحت شبکه
با پیشرفت تکنولوژی، مرکز تلفن های نسل جدید به نام سانترال های VOIP نصب و راه اندازی شده اند که به منظور برقراری تماس به وسیله آنها  کابل های شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه در مقایسه با مراکز تلفن سنتی و قدیمی، قابلیت‌های بسیار بیشتری توسط مرکز تلفن های تحت شبکه یا سانترال ویپ در اختیار شما قرار داده می شود.
تکنولوژی فوق که متشکل از  شبکه بوده و برای ایجاد ارتباط فی مابین خطوط داخلی یک سازمان به کار می روند، ویپ نامید می شود که مخففVoice over IP است.
به منظور نصب و راه اندازی این نوع سانترال می توان از بستری که برای نصب و راه اندازی شبکه در یک سازمان به کار گرفته شده، استفاده نمود و شبکه را در سیستم voip ادغام نموده و با هم یکی کرد.
دوره های آموزشی مورد نیاز برای ورود به حرفه ویپ و سانترال
اگر قصد دارید به کارشناس متخصصی در زمینه نصب و راه اندازی مرکز تلفن تبدیل شوید باید دوره های آموزشی زیر را بگذرانید:
دوره آموزشی شناخت زیرساخت های مخابراتی و نصب و راه اندازی سانترال
در گام اول برای ورود به حرفه ویپ و سانترال و کسب درآمد از این راه باید نسبت به زیرساخت مخابراتی و انواع ابزارها و تجهیزات استفاده شده در آنها آشنایی پیدا کنید. بنابراین توصیه می کنیم با دوره آموزشی جامع زیرساخت مخابراتی که امکان دریافت آن از سایت ISG وجود دارد، شروع کنید.

دوره آموزشی زیر ساخت مخابراتی

دوره آموزشی برنامه ریزی دستگاه های سانترال
پس از اینکه با زیرساخت مخابراتی و انواع سانترال آشنا شدید در گام بعدی ورود به حرفه ویپ و سانترال شما باید یاد بگیرید که چطور این مراکز تلفن را برنامه ریزی کنید. دوره‌های آموزشی مختلفی به منظور آموزش نحوه برنامه ریزی انواع مرکز تلفن های پاناسونیک از جمله ۸۲۴، TDA و TDE و NS در سایت ISG برای شما ارائه شده است که در برگیرنده ۲ دوره مقدماتی و جامع است.
اگر قصد دارید به طور تخصصی در زمینه نصب و راه اندازی سانترال های پاناسونیک فعالیت کنید، بهتر است دوره های جامع سانترال های پاناسونیک را از سایت ما دریافت کنید:
دریافت دوره جامع مرکز تلفن ۸۲۴دریافت دوره جامع مرکز تلفن TDA و TDEدریافت دوره جامع مرکز تلفن NS

کتاب جامع کارشناس مرکز تلفن TDA و TDE

آموزش سانترال NS500 / دوره مقدماتی

آموزش سانترال پاناسونیک TDA / جامع ترین پکیج آموزش سانترال TDA

آموزش سانترال پاناسونیک ۸۲۴ / جامع ترین پکیج آموزش سانترال ۸۲۴

دوره آموزشی آشنایی با سانترال های تحت شبکه (VOIP)
سومین گام برای ورود به حرفه ویپ و سانترال گذراندن دوره آموزشی پیشرفته ویپ پاناسونیک است.  دوره آموزشی پیشرفته ویپ پاناسونیک شامل چند دوره آموزشی می شود که در برگیرنده مفاهیمی همچون برقراری ارتباط سانترال های پاناسونیک در داخل شبکه یا خارج از شبکه، سیپ ترانک، و بسیاری از دیگر مباحث تخصصی است.
دوره یکپارچه سازی سانترال های پاناسونیکدوره آموزشی راه اندازی سیپ ترانک بر روی سانترال پاناسونیک و ایزابل
دوره آموزشی مرکز تلفن ایزابل
ایزابل یک مرکز تلفن اپن‌سورس یا کدباز می باشد که یکی از بهترین مراکز تلفن در دنیا شناخته می شود. از آنجاییکه قابلیت های بی نظیر مرکز تلفن ایزابل به صورت رایگان قابل استفاده است، کاربرد گسترده ای پیدا کرده و متخصصین حوزه سانترال و مرکز تلفن حتما باید با این نرم افزار تخصصی آشنایی داشته باشند.

دوره آموزشی مرکز تلفن ایزابل
دوره آموزشی ادغام سانترال های پاناسونیک با مرکز تلفن ایزابل
با توجه به اینکه می توان مرکز تلفن ایرابل را به سانترال های پاناسونیک متصل کرده و از امکانات رایگان این مرکز تلفن روی سانترال های پاناسونیک استفاده نمود، به عنوان یک متخصص حرفه ای باید با این مباحث نیز به طور کامل آشنایی داشته باشید.

دوره آموزشی ارتباط سانترال های پاناسونیک با مرکز تلفن ایزابل
برای کسب اطلاعات در زمینه سانترال  و ویپ با ما همراه باشید:
 
ویدیوهای آموزشی رایگان
ttttttttttttttttttttttt
دوره مقدماتی ورود به حرفه سانترال یا مرکز تلفن منتشر شد !!!/ کاملاً رایگان
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
همیشه برای ورود به هر حرفه تخصصی، باید با یک نقشه راه شروع به کار کنیم. قطعاً استفاده از تجربیات همکاران می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند چون در ابتدای کار هستیم و هیچ تجربه ای هم نداریم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

دوره مقدماتی ورود به حرفه سانترال مناسب چه کسانی است؟کسب درآمد با حرفه ای کاملاً تخصصییک تیم پشتیبان شماست

دوره مقدماتی ورود به حرفه سانترال که توسط تیم آموزشی و فنی ISG تهیه و منتشر شده دقیقاً به تمام مسائلی که پیش روی شماست ، پرداخته و یک نقشه راهی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن در کنار تیم ISG به یک متخصص در حرفه مرکز تلفن تبدیل شوید.
حتی دلیل اصلی برای تولید دوره مقدماتی ورود به حرفه سانترال این بوده که شما را با ابزار و تجهیزات اولیه در این حرفه آشنا کنیم تا بتوانید سریعتر شروع به کار کنید و شما را از سرگردانی رها کنیم.

دوره مقدماتی ورود به حرفه سانترال مناسب چه کسانی است؟
ممکن است افراد فنی یا همکارانی باشند که
به هیچ عنوان با سیستم های مخابراتی و ساختار آنها آشنا نباشند و هیچ شناختی هم نداشته باشندیا همکارانی باشند که ساختار کلی مرکز تلفن را می شناسند و همیشه دنبال فرصتی بودند که شروع به کار کنندیا همکاران عزیزی که بخش پسیو سانترال ها را بلد هستند اما برنامه ریزی سانترال ها را نمی توانند انجام دهند
دوره آموزشی ورود به حرفه سانترال، مناسب همه این افراد هست که از این فرصت استفاده کنند و بدون هیچ هزینه ای شروع  به کار کنند.اگر در ابتدای راه هستید و تجربه و اطلاعات چندانی در مورد این حرفه ندارید پیشنهاد میکنیم این دوره آموزشی را تهیه کنید
کسب درآمد با حرفه ای کاملاً تخصصی
اگر دنبال پیشرفت هستید و تصمیم دارید که بصورت کاملاً حرفه ای و گام به گام وارد این حوزه شوید و همیشه یاد بگیرید و بروز باشید، با دوره مقدماتی ورود به حرفه سانترال که بصورت مقدماتی آماده شده است شروع به کار کنید و هیچ نگرانی نداشته باشید
قطعاً ابتدای کار سخت خواهد بود و ارتباط برقرار کردن با هر تخصصی در ابتدای راه مشکلات زیادی خواهد داشت، اما تفاوت این حرفه و تخصص با دیگر تخصص ها در این است که ما در کنار شما هستیم از ابتدایی ترین قدم های شروع به کار.کافیست تصمیم بگیرید و با تمام انرژی همین الان شروع کنید
یک تیم پشتیبان شماست
تیم پشتیبانی فنی و آنلاین ISG در کنار شماست تا شما بدون هیچ نگرانی و اضطرابی شروع به کار کنید تا با کمک گروه ISG این راه پر پیچ و خم را به یک مسیری مستقیم و هموار تبدیل کنیم.
با کمک ISG شما نیاز به سعی و خطا ندارید و یک مسیر مستقیم را می گذرانید، فقط کافیست با تمام تمرکز و تلاش روز افزون ادامه دهید تا در مدت زمان اندکی تبدیل به یک سانترال کار حرفه ای شوید.بدون تردید شروع کنید حتی اگر نمی دانید سانترال چیست و چه کاری انجام میدهد شما می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه سانترال  و ویپ با ما همراه باشید…
 
ویدیوهای آموزشی رایگان
مارا در اینستاگرام دنبال کنید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید