کارت دیزا پاناسونیک یا همان منشی تلفنی چیست؟
کارت دیزا پاناسونیک یا همان تلفن گویا (منشی تلفنی) برای معرفی داخلی های مختلف به کار می رود.
آنچه در این مقاله می خوانید:
کارت دیزا پاناسونیک یا همان منشی تلفنی چیست؟مزایای استفاده از کارت دیزا پاناسونیک یا تلفن گویاکارت دیزا سانترال های کم ظرفیتکارت KX-TE82491کارت دیزا سانترال های پرظرفیت سری TDA و TDEکارت دیزا سانترال های تحت شبکه سری NS پاناسونیکتفاوت منشی تلفنی سانترال های سری NS با سری TDA و TDE پاناسونیک
قطعاً بارها برای شما نیز پیش آمده است که هنگام تماس با یک سازمان یا شرکت به صورت پیش فرض اطلاعاتی را درباره ی داخلی های مختلف آن دریافت می کنید تا بتوانید به راحتی به هدف خود برسید.
تلفن گویا به مانند یک اپراتور کاملاً خودکار عمل می نماید و در واقع رابط اصلی بین مشتری و کارمند هدف و یا قسمت مورد نظر مشتری از برقراری تماس با آن سازمان می باشد.
مزایای استفاده از کارت دیزا پاناسونیک یا تلفن گویا
دستگاه های سانترال و امکاناتی که به وسیله ی آن ها می توان استفاده نمود می توانند به راحتی باعث پیشرفت کار های هر محیطی شوند.
یکی از این امکانات استفاده از تلفن گویا به صورت پیش فرض یا با نصب کارت های مختلف می باشد.
از جمله مزایای کارت دیزا پاناسونیک می توان به صرفه جویی در وقت برای مشتریان اشاره نمود.
در نظر بگیرید شرکتی که از تلفن گویا در سیستم پاسخگویی خود بهره مند نباشد در هنگام تماس مشتریان برای وصل شدن به یک داخلی مورد نظر چقدر می تواند زمان یک مشتری، پشت خط داخلی های مختلف هدر برود تا به هدف اصلی خود برسد.
اما با وجود تلفن گویا مشتریان به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن می توانند به هدف خود از برقرای ارتباط با شرکت دست یابند.
علاوه بر این مورد کارت دیزا باعث صرفه جویی در هزینه و زمان کارمندان شرکت نیز می شود. با وجود تلفن گویا دیگر نیاز نیست تا یک اپراتور پشت تلفن نشسته و تمامی ارتباطات مختلف را به هم متصل نماید.
یکی دیگر از مزایای کارت دیزا پاناسونیک اعتبار بخشیدن به شرکت در نزد افکار عمومی مردم است.
مطمئناً وقتی مشتریان با یک شرکت تماس بگیرند و از طریق اپراتور گویا به هدف خود برسند در ذهن خود آن شرکت را معتبرتر دانسته و همین موضوع باعث اعتبار بخشیدن به وجهه ی شرکت می شود.
برخی از دستگاه های سانترال به صورت پیش فرض کانال دیزا یا تلفن گویا را بر روی خود دارند و برخی دیگر در صورت نصب کارت های دیزا از این قابلیت پشتیبانی می کنند.
که این مورد به راحتی در سانترال های پرظرفیت و کم ظرفیت قابل مشاهده است.
استفاده از کارت دیزا در مرحله اول با توجه به نیاز شرکت و در گام های بعدی برای افزایش کیفیت ارتباطات مشتریان توصیه می شود.
کارت دیزا سانترال های کم ظرفیت
همانطور که از اسم این دستگاه های سانترال مشخص است از آن ها می توان برای راه اندازی کسب وکارهای کوچک استفاده نمود.کارت KX-TE82491
اگر در محیط خود از دستگاه های سانترال کم ظرفیت مانند tes824 و tem824 استفاده می کنید می توانید به راحتی از یک کانال تلفن گویا به صورت پیش فرض بهره مند شوید.
این یک کانال به مشتریان اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند به نیاز های خود برسند و با داخلی مورد نظر خود ارتباط برقرار نمایند.
شاید از خود بپرسید یک کانال دیزا یا تلفن گویا به چه معناست؟
برای توضیح این موضوع باید گفت که وقتی سانترال های کم ظرفیت از یک کانال دیزا برخوردار باشند در واقع به طور همزمان فقط یک مشتری می تواند از طریق تلفن گویا با شرکت ارتباط برقرار نماید.
در این زمان اگر مشتریان دیگری با شرکت تماس بگیرند نمی توانند از تلفن گویا استفاده نمایند. این عدم استفاده از تلفن گویا تا زمانی که مشتری قبلی شماره ی داخلی مورد نظر را وارد نکرده باشد ادامه دارد.
اگر بخواهیم از ظرفیت بالاتر برای تلفن گویا در سانترال های کم ظرفیت استفاده نماییم باید حتما از کارت دیزا te82491 استفاده نماییم که باعث می شود یک کانال تلفن گویا دیگر نیز به سانترال اضافه شود.
محل قرار گیری کارت KX-TE82491
باید به این نکته توجه داشت که سانترال های کم ظرفیت فقط توانایی پشتیبانی از دو کانال تلفن گویا را دارند.
کارت دیزا سانترال های پرظرفیت سری TDA و TDE
با توجه به امکانات بیشتر و ظرفیت بالاتر این دستگاه می توانیم از کانال های تلفن گویا بیشتری بر روی آن ها استفاده نماییم.
برخلاف دستگاه های کم ظرفیت که به صورت پیش فرض یک کانال دیزا بر روی خود داشتند در سانترال های پرظرفیت مانند سری TDA و TDE خبری از کانال تلفن گویا پیش فرض نیست و تمامی امکانات آن را باید از طریق نصب کارت های مختلف به وجود آورد.
کارت OGM یا همان کارت دیزا پاناسونیک KX-TDA0191
برای استفاده از دیزا یا منشی تلفنی در سانترال های پرظرفیت می توان از دو کارت دیزا TDA0191 و TDA0192 استفاده نمود.
با نصب کارت TDA0192 می توان به راحتی از دو کانال دیزا بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک استفاده نمود.
در برخی از شرکت ها حجم بالای مراجعات مشتریان و همچنین ارتباطات بیشتر شرکت باعث می شود تا از کارت TDA0191 با قابلیت پشتیبانی از ۴ کانال دیزا به طور همزمان استفاده نمود.
یعنی اگر از این کارت ها بر روی دستگاه سانترال استفاده نماییم می توان به راحتی نیاز های ۴ مشتری را به طور همزمان و در یک لحظه از طریق منشی تلفنی پاسخگو بود.
با نصب و استفاده از کارت دیزا TDA0191 می توان از امکانات بی نظیری مانند توانایی ضبط ۶۴ پیغام مختلف به مدت ۸ دقیقه این کارت ها استفاده نمود.
کارت دیزا سانترال های تحت شبکه سری NS پاناسونیک
سانترال های تحت شبکه مانند NS500 به صورت پیش فرض دو کانال تلفن گویا بر روی خود دارند.
این کانال ها باعث می شود تا این دستگاه ها از نصب کارت دیزا پاناسونیک برای استفاده از قابلیت تلفن گویا کاملاً بی نیاز باشند.
با استفاده از نصب کارت های DSP بر روی این دستگاه مانند کارت NS5110 می توان به راحتی این تعداد پیش فرض کانال های تلفن گویا را به ۶۴ کانال همزمان افزایش داد.
این امر باعث می شود تا مشتریان زیادی که از طریق بستر شبکه با خطوط این سانترال ها ارتباط برقرار می کنند هیچ مشکلی برای رسیدن به هدف خود نداشته باشند.
تفاوت منشی تلفنی سانترال های سری NS با سری TDA و TDE پاناسونیک
یکی از تفاوت های سانترال های پرظرفیت سری TDA و TDE با سانترال های سری NS ، داشتن تلفن گویا بصورت پیش فرض است که برای راه اندازی تلفن گویا ساده در سانترال های سری NS مانند سانترال NS500 نیازی به کارت مخصوص دیزا ندارد که این قابلیت بزرگی برای شرکت نوپا و کوچک می باشد.
توجه داشته باشید که برای راه اندازی مرکز تماس حرفه ای (تلفن گویای کاملا هوشمند با صف انتظار مشتریان ، ضبط مکالمات ، نظرسنجی از مشتریان ، گزارشگیری حرفه ای از مکالمات و …) باید کارت DSP ، کارت حافظه پاناسونیک و لایسنس های مورد نیاز را برای مرکز تلفن سری NS خود تهیه کنید .
برای راه اندازی مرکز تماس حرفه ای بر روی سانترال های سری TDA و TDE باید از صندوق صوتی پاناسونیک مانند TVM200 استفاده کنید که بصورت جداگانه در کنار مرکز تلفن نصب می شود.
همانطور که گفته شد سانترال پاناسونیک سری NS نیازی به تهیه این تجهیزات (صندوق صوتی TVM) ندارند و با تهیه کارت حافظه ، کارت DSP و لایسنس می توانید از تمام قابلیت های مرکز تماس استفاده کنید.
مارا در آپارات دنبال کنید
ttttttttttttttttttttttt
سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
بررسی امکانات سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پر ظرفیت
معرفی سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت
سانترال پاناسونیک یک مرکز مخابرات کوچک است که توانایی وصل شدن چند خط شهری به آن وجود دارد. شرکت پاناسونیک با ارائه تلفن سانترال پاناسونیک کمک شایانی به صرفه جویی در وقت بسیاری از سازمان و نهاد های خدماتی نموده است.
آنچه در این مقاله می خوانید:
بررسی امکانات سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پر ظرفیتمعرفی سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیتدستگاه های سانترال پاناسونیک کم ظرفیتسانترال پاناسونیک پرظرفیت
اگر در یک شرکت چند کارمند با وظایف مختلف داشته باشیم برای وصل کردن آن ها به همدیگر می توانیم از سانترال پاناسونیک استفاده کنیم. این سیستم باعث می شود تا کارمندان بخش های مختلف به راحتی با هم ارتباط برقرار کند و لزومی برای مراجعه حضوری آن ها به دفتر یکدیگر وجود نداشته باشد. سانترال پاناسونیک می تواند امکان وصل شدن به چند خط شهری را برای هر فرد فراهم کند.
ویژگی منشی تلفنی باعث شده است تا کاربران هنگام تماس با یک مجموعه به راحتی نیازهای خود را برطرف سازند. شرکتی که از این قابلیت تلفن های سانترال پاناسونیک استفاده نماید ارزش و اعتبار بیشتری میان مشتریان به دست می آورد.
برای مواردی که نمی توانیم پاسخگوی تلفن باشیم سانترال پاناسونیک قابلیت استراحت را اضافه کرده است. این قابلیت تلفن های پاناسونیک به افراد اجازه مدیریت بهتر تماس ها و ارائه کیفیت بیشتر در مکالمات را می دهد.
امنیت تلفن های سانترال پاناسونیک هنگام برقراری تماس های داخلی و خارجی و همچنین عدم اشغال بودن خطوط تلفن همراه و پاسخگویی مناسب به مشتریان در تمامی ساعات روز باعث اعتماد بیشتر شرکت ها در جهت نصب و استفاده از سانترال پاناسونیک شده است.
سانترال پاناسونیک با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد در مدل های متنوع و به روزی وارد بازار می شود. در ادامه به بررسی دو نوع از سانترال های پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت می پردازیم و ویژگی ها و کاربردهای مختلف آن ها را بیان می کنیم.
هرسوالی که داری در انجمن مطرح کن
دستگاه های سانترال پاناسونیک کم ظرفیت
اگر کسب و کار کوچکی و متوسطی دارید و می خواهید در وقت و زمان استفاده شده در محیط این کسب و کار مدیریت بهتری را اعمال کنید به سراغ سانترال کم ظرفیت پاناسونیک بروید. با توجه به ساختار مناسب این دستگاه ها به راحتی همه ی نیاز های شما برای رونق کسب و کارتان را برآورده می کنند.
این مدل از سانترال پاناسونیک قابلیت وصل شدن و ارتقاء تا طرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری را دارد. ساختار مناسب این دستگاه ها باعث شده تا به راحتی به وسیله ی آن ها بتوانیم تماس های ورودی و خروجی را کنترل و ساماندهی نماییم.
با توجه به نوع کاربرد دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک قیمت آن در بازار برای مشتریان نیز کاملاً به صرفه می باشد. این مدل از سانترال پاناسونیک ویژگی های خاصی دارد که یکی از مهم ترین آن ها تغییر پذیری آسان و متنوع است.
در این دستگاه ها می توانید در سریعترین زمان ممکن تعداد خطوط شهری و یا خطوط داخلی را بدون دردسر تغییر دهید. از قابلیت های این دستگاه ها می توان به واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای(منشی تلفنی یا همان تلفن گویا) همراه با راهنمای صوتی اشاره کرد.
با فعال کردن این قابلیت می توانید قسمت های مختلف شرکت خود را در مراحل جداگانه معرفی نمایید تا مخاطب به راحتی بتواند به قسمت مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. همانطور که گفته شد این سیستم ها می توانند باعث مدیریت تماس ها و سروسامان دادن به آن ها شوند.
این امر مزایای مناسبی مثل بهبود وجه شرکت در میان مشتریان، پاسخگویی به تمام تماس های مهم دریافتی و کاهش حجم کار اپراتور را به دنبال دارد. تعمیرات و اصول نگهداری از این محصولات نیز بسیار آسان می باشد. این امر در کنار برنامه ریزی آسان باعث شده است تا این محصولات به عنوان یک محصول کاملاً کاربر پسند شناخته شوند.
از دیگر ویژگی های این سانترال پاناسونیک می توان به قفل الکترونیکی خط داخلی، اعمال محدودیت زمان تماس، گزارش وضعیت تماس ها، انتقال تماس های مزاحم، انتخاب صدای زنگ، قابلیت برقراری تماس اضطراری و … اشاره نمود که هر کدام باعث افزایش کیفیت این محصولات هنگام استفاده شده اند.
سانترال پاناسونیک پرظرفیت
این محصولات شرکت پاناسونیک معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول دستگاه های سانترال هایبرید سری TDA هستند که به دلیل انعطاف پذیری بالا برای افزایش تعداد خطوط شهری وصل شده، برای مراکز بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.
علاوه بر تمامی امکانات سانترال کم ظرفیت پاناسونیک، این محصولات ویژگی ها و مشخصات بیشتری نیز دارند. از جمله ویژگی های آن ها می توان به کاهش هزینه مکالمات صورت گرفته در دستگاه سانترال پاناسونیک از طریق ویژگی پروتکل اینترنتی ویپ اشاره نمود.
دوره آموزش سانترال پاناسونیک و ایزابل (سیپ سرور)
استفاده از گوشی های جذاب با طراحی های خاص، قابلیت سازگاری با خطوط پی آر ای، صندوق صوتی پیشرفته و … از جمله ویژگی های دیگر سانترال پرظرفیت پاناسونیک هستند که باعث استقبال عمومی مردم برای مکان های بزرگ از این محصولات شرکت پاناسونیک شده است. سری دوم از سانترال های پرظرفیت را دستگاه های سانترال پاناسونیک Pure IP سری TDE می نامند.
این دستگاه ها بیشتر در ادارات امروزی کاربرد دارند. سیستم های IP کاملاً انعطاف پذیر و کم هزینه تر نسبت به دیگر سیستم های ارتباطی هستند. کارکرد بیسیم این سیستم ها باعث شده است تا کارایی این محصولات بالا رفته و استفاده از سانترال پرظرفیت پاناسونیک بسیار راحت باشد. در این سیستم ها از طریق برد اصلی می توان به آسانی یک سیستم جدید را برقرار کرد و از آن استفاده نمود.
این سیستم ها دارای امکانات بسیار خوب زیادی هستند. از مهم ترین این امکانات می توان به شبکه سازی چند مکانی به منظور برقراری ارتباطات روان و منحصر به فرد اشاره نمود. این سیستم ها از بستر شبکه برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند که باعث می شود انتقال اطلاعات بسیار دقیق و با کیفیت بالا انجام بگیرد.
ارتباط در بستر شبکه یا همان سیستم ویپ که از طریق این دستگاه سانترال پاناسونیک باعث شده است تا کاربران هنگام برقراری ارتباطات با این دستگاه ها هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر مدل ها داشته باشند. امکان ضبط مکالمات و پیغام گیر باعث شده است تا روند استفاده مشتریان از سانترال پر ظرفیت پاناسونیک سیر صعودی داشته باشد.
بیشتر ببینید در صفحه اختصاصی ما در آپارات