انواع مرکز تماس یستار (Yeastar)

انواع مرکز تماس یستار
در هر سناریوی کسب و کار برای یکپارچگی در برقراری ارتباطات سازمانی نیاز به سیستم‌های پیشرفته و مناسبی است. این مراکز به عنوان قسمت‌های مهم سازمانی شناخته می‌شوند که نقش مهمی در پیوند سازمان با مشتریان ایفا می‌کنند. از این‌رو برای برقراری ارتباط موثر و تجربه بهتر در هر کسب و کاری نیاز به مراکز تماس مناسب احساس می‌شود.

آنچه در این مقاله می خوانید:

انواع مرکز تماس یستارفواید استفاده از مراکز تماسمشخصات مراکز تلفن یستارمزایای مهم مرکز تماس یستار

یکی از برندهایی که در زمینه ارائه مرکز تماس در انواع گوناگون فعالیت می‌کند برندYeastar است. این برند با انواع   IP-PBX دارای سازگاری مناسبی است و از مرکز تماس ابری نیز پشتیبانی می‌کند. Yeastar ابزاری قدرتمند برای مدیریت کارآمد سیستم‌های تلفنی محسوب می‌گردد.
این برند یک پلت فرم پیشرفته با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص ارائه می‌کند تا مدیریت تماس‌ها و برقراری ارتباط با کیفیت مطلوب‌تر فراهم گردد.

فواید استفاده از مراکز تماس
مرکز تماس یستار یک مرکز تماس ساده و کارا برای شرکت‌های گوناگون است. این مراکز سانترال دارای کارایی اقتصادی نیز هستند و پایداری و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. ارتباط با مراکز تلفن آنالوگ و تلفن‌های قدیمی همین‌طور دستگاه‌های فکس با این سیستم ممکن می‌شود.
در مرکز تلفن یستار طراحی ماژول به صورت قابل ارتقا در نظر گرفته شده است تا کاربران به واسطه آن بتوانند با خطوط سنتی و سیپ ترانک و شبکه تلفن همراه دسترسی مناسبی داشته باشند.
امکاناتی که برای طراحی انواع مرکز تلفن یستار مورد توجه قرار گرفته موجب می‌گردد که استفاده از سیستم به وسیله بستر شبکه و اینترنت فراهم شده و تلفن همراه یا کامپیوتر به وسیله‌ای کاربردی تبدیل شوند.

مشخصات مراکز تلفن یستار
امکان برقراری ارتباط با برخی از مراکز تماس یستار به صورت تصویری و چت نیز فراهم است و از این جهت به عنوان یک ابزار هوشمند جهت برقراری ارتباطات شناخته می‌شود.
در این سیستم امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های مختلف وجود دارد و همکاری و ارتباطات را بیشتر و باکیفیت‌تر خواهد کرد. مراکز تماس یستار قابلیت ادغام با CRM در انواع مختلف را دارند . از این رو کارایی مطلوبی در ادغام با مایکروسافت و داینامیک و دیگر سیستم‌ها خواهد داشت.
مرکز تلفن یستار سیستمی است که افزایش رضایت مشتریان را به همراه دارد و در نتیجه سبب بهره‌وری در ایجاد ارتباطات بهتر می‌شود. مراکز تماس در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شوند که دارای ویژگی‌های کاربردی مشترکی هستند.

مزایای مهم مرکز تماس یستار
از مزایای مهم مرکز تلفن Yeastar می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
امکان گزارش گیری و گزارش دهی در مقیاس بالا در هر زمان که ضرورت داشته باشد وجود دارد.گزارش مرکز تماس پیشرفته: بدین صورت که امکان فیلتر کردن تماس‌ها و فعالیت‌های موجود فراهم است.توزیع مناسب صدا و کیفیت بالا، امکان ضبط مکالکمات از موارد ساده و در دسترس برای این سیستم‌ها می‌باشد.قابلیت ادغام و یکپارچه سازی آسان و بی‌دردسر برای اطمینان از عملکرد مناسب در جهت رضایتمندی مخاطبان فراهم شده است.مدیریت از راه دور برای کنترل تماس با این سیستم‌ها امکان‌پذیر می‌شود.هزینه نگهداری و برقراری ارتباطات به شکل موثری در این سیستم‌ها کاهش یافته است.
به طور کلی مراکز تماس یستار تحت شبکه فعالیت می‌کنند و امکان رجیستر کردن کاربران را با تعداد بالا فراهم خواهند کرد.
ttttttttttttttttttttttt
معرفی مرکز تلفن و سانترال تحت شبکه یستار
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
معرفی مشخصات چند مدل مرکز تلفن و سانترال تحت شبکه یستار
معرفی مرکز تلفن و سانترال تحت شبکه یستار، مرکز تلفن یستار مدل P570 یک سیستم تلفن سانترال تحت شبکه سازگار، حرفه ای و قابل اعتماد است که امکان برقراری ارتباط بدون وقفه را در هر زمان در یک سیستم کاملاً پیوسته در اختیار مشاغل قرار می دهد. مرکز تلفن Yestar مدل P570 برای 300/500 یوزر sip می باشد، این مرکز تماس از تماس همزمان 60/120 پشتیبانی می کند و از دیگر امکانات این مرکز تماس می توان به پشتیبانی از دو ماژول FXO یا FXS اشاره کرد که دارای ظرفیت نهایی 16 خطوط شهری یا 16 آنالوگ داخلی است.
معرفی مرکز تلفن و سانترال تحت شبکه یستار،  در یک تعریف کلی از مرکز تلفن میتوان گفت، مرکز تلفن یک شبکه خصوصی در یک شرکت یا سازمان برای به اشتراک گذاشتن تعدادی خط تلفن است و شبیه به یک مرکز مخابرات کوچک برای آن مجموعه است. همچنین مرکز تماس وظیفه تماس ها را برعهده دارد اما مرکز تلفن برای ارتباط بین همکاران یک شرکت یا سازمان کارایی بیشتری دارد. اکنون در این مقاله قصد داریم تا شما را با برترین و پرفروشترین مرکز تلفن ویپ و سانترال آشنا کنیم با ما همراه باشید.
مرکز تلفن Yastar P570 همچنین می تواند ماژول GSM را پشتیبانی کند. امنیت بالای این محصول از دیگر مزایای آن است که برای جلوگیری از نفوذ هکرها برنامه ریزی شده است. از طریق (فایروال داخلی، SRTP، TLS). این دستگاه مرکزی برای بهبود کارایی، پاسخگویی و در نهایت رضایت مشتری برای شرکت های کوچک و متوسط ​​با مراکز خدماتی و علاوه بر ویژگی های استاندارد ارتباط، توزیع تماس، صف تماس Wallboard، SLA و گزارش کلیه تماس ها برای پشتیبانی از نظارت بر عملکرد، گزارش دهی و مدیریت استفاده می شود. بیشتر آنها به طور فعال طراحی شده اند.
مرکز تلفن Yestar P560 برای 200 کاربر می باشد، این مرکز تماس 60 تماس همزمان را پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های مرکز تلفن یستار P560 می توان به پشتیبانی از دو ماژول FXO یا FXS اشاره کرد که ظرفیت نهایی 4 خط زمینی یا 4 خط داخلی آنالوگ را دارد. مرکز تلفن Yastar P550 همچنین می تواند ماژول GSM را پشتیبانی کند. امنیت بالای این محصول از دیگر مزایای این محصول است که برای جلوگیری از نفوذ هکرها برنامه ریزی شده است. از طریق (فایروال داخلی، SRTP، TLS).از دیگر ویژگی های این مرکز تلفن به این موارد اشاره می کنیم: امکان استفاده از 20 ترانک IP، دارای سخت افزار قدرتمند به عنوان یک سرور ویپ برای مشاغل کوچک است، پشتیبانی مادام العمر از نرم افزار و به روز رسانی های جدید، نرم افزار مبتنی بر وب و کاربر پسند، امکان ثبت خودکار گوشی های YEALINK و SNOM، امکان استفاده از نرم افزار Linkus  بر روی تلفن همراه و کامپیوتر به صورت داخلی.
مرکز تماس Yestar مدل P550 برای استفاده 50 کاربر sip می باشد این مرکز تماس 25 تماس همزمان را پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های مرکز تلفن یستار P550 می توان به پشتیبانی از دو ماژول FXO یا FXS اشاره کرد که ظرفیت نهایی 4 خط ثابت یا 4 داخلی آنالوگ را دارد و امکان استفاده از 20 ترانک IP، دارای سخت افزار قدرتمند به عنوان یک سرور ویپ برای مشاغل کوچک، پشتیبانی مادام العمر از نرم افزار و به روز رسانی های جدید، نرم افزار مبتنی بر وب و کاربر پسند، امکان ثبت خودکار گوشی های YEALINK و SNOM، امکان استفاده از نرم افزار Linkus بر روی تلفن همراه و کامپیوتر به صورت داخلی.
معرفی پر فروش ترین مرکز تلفن و سانترال تحت شبکه یستار
معرفی مرکز تلفن و سانترال تحت شبکه یستار، مرکز سانترال یستار S50 با وزن 1.48 کیلوگرم و در ابعاد 34*21*4.4 میلی متر ساخته شده و پرفروش ترین در بازار تجهیزات شبکه می باشد. این مرکز دارای 8 پورت آنالوگ FXO و FXS و دو پورت اترنت می باشد. یستار سانترال قابلیت پشتیبانی از 5 کاربر را دارد و از پروتکل های SIP و IAX2 و پروتکل های تبادل UDP، TCP، TLS و SRTP استفاده می کند. این محصول که دارای ویپ با قابلیت ضبط تماس است، به سایت های مختلف و دسترسی از راه دور متصل می شود و توان مصرفی بسیار پایینی بین 1.8 تا 15.1 وات، امکان ثبت نام 50 کاربر SIP، پشتیبانی از 25 تماس همزمان، پشتیبانی از دو ماژول FXO یا FXS (ظرفیت نهایی 4 خط شهری یا 4 خط آنالوگ داخلی)، پشتیبانی از ماژول GSM دارد.
مرکز تلفن Yestar مدل S100 یک مرکز تلفن IP برای مشاغل متوسط ​​است و می تواند 100 کاربر داخلی SIP ارائه دهد و تماس همزمان این تعداد کاربر محدود به 30 نفر است و شما می توانید از بین 16 ماژول توسعه برای دادن تلفن ثابت یا دریافت انتخاب کنید. این واحد مرکزی با وزن 2.5 کیلوگرم و ابعاد 44*25*404 سانتیمتر تولید شده و در بازار تجهیزات شبکه پرفروش می باشد. این دستگاه مرکزی از تمامی امکانات یک سرور ویپ از جمله تلفن گویا، صف انتظار، ضبط مکالمات، ارسال فکس به ایمیل استفاده می کند. امکان ثبت 100 کاربر SIP، پشتیبانی از 30 تماس همزمان، پشتیبانی از دو ماژول FXO یا FXS (ظرفیت نهایی 16 خط شهری یا 16 خط داخلی آنالوگ)، پشتیبانی از ماژول GSM از خصوصیات این مرکز تلفن می باشد.مرکز تلفن یستار مدل S300 یک مرکز تلفن IP برای مشاغل متوسط ​​است که با پشتیبانی از 300 تا 500 داخلی و 60 تا 120 تماس همزمان تمامی نیازهای کاربران را برطرف می کند. این واحد مرکزی با وزن 2.6 کیلوگرم و در ابعاد 34*21*4.4 میلی متر تولید شده و در بازار تجهیزات شبکه پرفروش می باشد. مرکز تلفن یستار مدل S300، ضبط مکالمه، انتقال تماس با واسطه، انتقال تماس بدون واسطه، تماس تلفنی، ضبط تماس موردی، انتظار مکالمه، انتقال تماس، شماره گیری کنفرانس، ساعت کاری، فایروال، منشی تلفنی، خودکار تنظیمات تلفن، صف دارای انتظار، ارسال پیام صوتی به ایمیل و تنظیمات وب و دارای پروتکل SIP، IAX2 و پروتکل تبادل UDP، TCP، TLS، SRTP. امکان ثبت 100 کاربر SIP، پشتیبانی از دو ماژول FXO یا FXS (ظرفیت نهایی 16 خط شهری یا 16 خط داخلی آنالوگ)، پشتیبانی از ماژول GSM.
مرکز تلفن یستار مدل S20 یک مرکز تلفن IP برای مشاغل کوچک است و می تواند به 20 کاربر داخلی SIP بدهد و تماس همزمان این تعداد کاربر محدود به 10 نفر است و می توانید از دو ماژول توسعه برای دادن تلفن ثابت یا دریافت استفاده کنید. یک خط داخلی از آنالوگ استفاده کنید. این مرکز تلفن با ابعاد 160*160*30 میلی متر تولید شده و در بازار تجهیزات شبکه پر فروش می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به این موارد اشاره کرد: می تواند 20 کاربر SIP را ثبت کند، پشتیبانی از 10 تماس همزمان، پشتیبانی از دو ماژول FXO یا FXS (ظرفیت نهایی 4 خط شهری یا 4 خط آنالوگ داخلی)ف پشتیبانی از ماژول GSM.
برای مشاهده محصولات مرکز تلفن و سانترال تحت شبکه یستار  و خرید تلفن یالینک به آدرس اینترنتیISG مراجعه و با اطمینان خاطر خرید نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید