سانترال HTS32

در مبحث سانترال های پاناسونیک به سانترالی برمیخوریم که از انواع جدید محصولات پاناسونیک شناخته می شود. سانترال HTS32 یکی از محصولات سانترال تحت شبکه این شرکت است که به اصطلاح یک PBX از نوع آی پی محسوب می شود.
این سانترال فوق العاده به وای فای مجهز است و می تواند به وسیله امواج وای فای به تجهیزات مرتبط وصل شود. دستگاه HTS32 برای شرکت های کوچک بسیار مناسب است چون با نهایت انعطاف پذیری و به روزبودن، راندمان کاری را بالا می برد. این سانترال در بیس اولیه خود، چهار خط ورودی شهری آنالوگ و شش کانال سیپ ترانک ( خطوط شهری آی پی چهار یا پنج رقمی یا هشت رقمی ) دارد.
در رابطه با خرید خطوط سیپ شما می تونید به مخابرات یا شرکت های خصوصی که این خطوط را دارند مراجعه کنید.
سانترال HTS32 برای خطوط داخلی خود تعداد ۸ خط آنالوگ و ۲۴ خط سیپ لحاظ کرده است تا کاربران بتوانند از این دستگاه استفاده کنند.
دستگاه سانترال پاناسونیک KX-HTS32 قابلیت های زیادی دارد از جمله ۴ کانال دیزا یا اپراتور خودکار، ۴ کانال صندق صوتی ، ارتباط با گوشی موبایل ، تماس تصویری به وسیله تلفن HDV پاناسونیک ، دارا بودن روتر وای فای و امکان استفاده آن در شبکه داخلی ، امکان لینک کردن دوربین های آی پی به وسیله سانترال HTS32 که این قابلیت، دسترسی کاربران را به داشتن تصاویر دوربین مداربسته بر روی موبایل و تلفن می دهد.
همچنین آیفون های تصویری نیز می توانند بر این سانترال لینک شوند. اگه به شکل ظاهری دستگاه نگاه کنید مشاهده خواهید کرد یک چراغ استتوس برای نشان دادن وضعیت قطع یا وصل بودن جریان برق سانترال وجود دارد.
همچنین درب سانترال را مشاهده خواهید کرد که برای باز و بسته کردن قسمتی از سانترال تعبیه شده که در آن پورت های ورودی کابل باتری و کابل پاور سانترال و همچنین ورودی خطوط شهری و داخلی قرار دارد.

دکمه کوچک دایره ای شکل مطابق شکل زیر برای ریست کردن دستگاه وجود دارد.
کلید پاور دستگاه برای خاموش و روشن شدن دستگاه به صورت سویچ مشکی رنگ وجود دارد.

 جدول اطلاعات سانترال HTS32

ttttttttttttttttttttttt
راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 پاناسونیک
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
آیا راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 امکان پذیر است؟
برای آشنایی با مراحل راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 ، ابتدا شاید بهتر باشد که با مفاهیمی مانند ویپ و کاربردش در سانترال آشنا شویم و سپس متوجه شویم که سانترال مدل hts32، دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی می باشد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

آیا راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 امکان پذیر است؟قابلیت ویپ چیست؟ سانترال hts یا ns500 کدام بهتر است؟ از جمله ی این امکانات می توانیم به مواردی همچون :آشنایی با سانترال hts32پیاده سازی ویپ با سانترالhts32 چگونه است؟همه می دانیم که سانترال ها یکی از مهم ترین سیستم ها و تجهیزاتی هستند که بشر امروز، برای ارتقاء ارتباط خود با مشتریان و کارمندان با کارمندان در یک مجموعه ی کاری، به آن نیاز دارد.
سیستم سانترال، یک مرکز تلفن مخابراتی کوچک است که شما با کمک آن می توانید مدیریت تماس های ورودی و تماس های داخلی مجموعه ی کاری خودتان را در سطح کیفی خیلی بالایی، به دست بگیرید.
این دستگاه مخابرات خانگی، خطوط شهری را دریافت می کند و سپس به داخلی های مجاز با توجه به ظرفیت خود مجموعه کاری، تقسیم می نماید.
سیستم سانترال می تواند به روش های مختلفی کار کند و از سال ها پیش در آنالوگ ترین و ابتدایی تکنولوژی ممکن، آماده خدمات رسانی به مجموعه های کاری بود و هنوز هم با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز قابلیت های خدماتی خود را در قبال کاربران مختلف سانترال، بیشتر و بروزتر می نماید.
در ادامه قصد داریم تا درباره ی سانترال hts32، صحبت کنیم و با یکدیگر بررسی کنیم که راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 ، چگونه امکان پذیر می باشد.
پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این موارد، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.
قابلیت ویپ چیست؟
اگر نمی دانید که قابلیت ویپ چه قابلیتی است و چه امکانات و آپشن هایی را به یک مرکز تلفن اضافه می کند، طبیعتاً متوجه نخواهید شد که راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 پاناسونیک چگونه انجام می شود.
به طور کلی عبارت ویپ یا همان voip عبارتی است که می توانیم آن را مخفف عبارت کلی Voice over Internet Protocol به معنای پروتکل صدا در بستر اینترنت، معرفی نماییم. بله! قابلیت ویپ کمک می کند تا سانترال دیگر برای انتقال صدا و ایجاد ارتباط، دست به دامان انواع کابل ها و سیم کشی های مختلف نباشد و با کمک شبکه و اینترنت، بتواند صدای دو طرف ارتباط را در بستری امن و با کیفیت، به یکدیگر منتقل نماید.
جالب است بدانید با توجه به تعریفی که از قابلیت ویپ ارائه شد، خیلی از مدل های دستگاه های سانترال پاناسونیک از این قابلیت برخوردار هستند و ویپ برایشان در انتقال صدا و ارتباط در بستر شبکه معنا می شود.
 اما خیلی اوقات لفظ ویپ برای آنها استفاده نمی شود؛ چرا؟ چون این لفظ عمدتاً برای سیستم های نرم افزاری ، یا سخت افزار هایی که هسته پردازشی آنها از یکی از نرم افزار های ویپ مانند استریسک ، الستیکس ، ایزابل و فری ایکس، قدرت گرفته باشد ، به کار برده می شود.
با این حال ویپ این امکان را به یک شبکه سانترال می دهد که بتواند انواع آپشن ها و امکانات رفاهی در زمینه سانترال را در اختیار کاربرش قرار دهد. سانترال hts یا ns500 کدام بهتر است؟
از جمله ی این امکانات می توانیم به مواردی همچون :
یکپارچگی در ارتباطات : مثلاً کل مجموعه شما در صورت داشتن شعب متعدد، مدیریت یکپارچه و متمرکز خواهد داشت.کاهش هزینه های ارتباطیاستفاده از پروتکل های مختلف تصویر و صداقابلیت برقراری کنفرانس صوتی و تصویریامکان مدیریت بهتر تماس ها و لینک شدن با نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری CRMدر دسترس بودن کاربران حتی در صورت عدم حضور فیزیکی در محل کارقابلیت ضبط مکالماتامکان پیاده سازی سیستم پاسخ گوی خودکار (تلفن گویا) پیشرفتهامکان پیاده سازی امکاناتی چون صف انتظار برای استفاده حداکثری از نیروی کار موجود و از دست ندادن تماس های ورودیامکان گزارش گیری های متنوع با فیلتر های خاص برای رصد عملکرد کارمندان و برای بهبود کیفیت پاسخگوییامکان ارسال فکس های دریافتی به ایمیلدارای پیغام گیر صوتی اختصاصی برای هر کاربرامکان تعریف تعداد نامحدود داخلیامکان راه اندازی سیستم نظر سنجی تلفنی و امتیاز دهی به کاربر، اشاره نماییم.
آشنایی با سانترال hts32
سانترال hts32، یکی از سانترال های پرطرفدار اما کم ظرفیت پاناسونیک محسوب می شود.

این سانترال با ظرفیت اولیه و پیش نصب ۴ خط شهری و ۸ داخلی آنالوگ ، ظرفیت پیش نصب ۲۴ داخلی آی پی و سیپ و افزایش خطوط شهری آنالوگ تا ۸ خط، افزایش خطوط داخلی آنالوگ تا ۲۴ خط و با ۴ کانال هم زمان تلفن گویا، ۴ کانال صندوق صوتی و قابلیت وصل دور فون آنالوگ و آی پی، طراحی شده و با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

کارت سانترال ۸۲۴۷۰ پاناسونیک/ کارت KX-HT82470 / کارت ارتقا سانترال HTS32

کارت سانترال HT82480 پاناسونیک/ کارت KX-HT82480

سانترال پاناسونیک hts32 /بررسی امکانات و ویژگی ها /KX-HTS32

این سانترال برای شرکت های کوچک و یا شعب شرکت های بزرگ که می خواهند در عین کیفیت و بروز بودن ، مقرون به صرفه ترین گزینه را داشته باشند، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.
این سانترال با ظرفیت های محدودی طراحی شده اما خوشبختانه این قابلیت ها را دارد که با انواع کارت های ارتقاء، بتواند امکانات مختلفی را در اختیار کاربر خود قرار دهد.
این سانترال کم ظرفیت می تواند از سیستم کالر آیدی پشتیبانی نماید و در کل می توانیم ادعا کنیم که این سانترال یک مرکز تلفن بسیار کاربردی و جمع و جور برای شرکت ها و مجموعه های کوچک می باشد.
پیاده سازی ویپ با سانترالhts32 چگونه است؟
خوب حالا که با قابلیت ویپ و همچنین با سانترال hts32 آشنا شدید، بهتر است با هم بررسی کنیم که راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 چگونه انجام می شود.
به طور کلی یکی از راه هایی که از آن برای راه اندازی و پیاده سازی ویپ بر روی انواع سانترال ها استفاده می شود، نرم افزار های ویپ با نام الستیکس و ایزابل می باشد.
اما برای کاربرد بیشتر این نرم افزار و بالا بردن درک آن ها از دیتای دیجیتالی که به سمت آن ها روانه می شود، استفاده از گیت وی بسیار رایج است.
در این وضعیت، سیستم ویپ را معمولاً بر روی یک سرور و یا کیس نصب می نمایند اما راه دیگری نیز وجود دارد و آن چیزی نیست جز استفاده از مرکز تلفن یکپارچه و تحت شبکه؛ این مراکز تلفن های تحت شبکه یا همان مرکز سانترال ویپ دارای پایداری بالاتری بوده و عموماً توسط برندهای مطرح دنیا از قبیل پاناسونیک، گرنداستریم، آوایا، یستار طراحی شده و به بازار عرضه می شوند.
استفاده از مرکز سانترال ویپ که به آن IP-PBX نیز گفته می شود، دیگر نیازی به نرم افزار ندارد و این مرکز از امنیت بیشتری نسبت به سرور سانترال ویپ برخوردار می باشد. به طور کلی پیاده سازی ویپ با کمک مرکز سانترال ویپ، دارای هزینه اولیه کمتر و پایداری بالاتری نسبت به نسخه های نرم افزارهای دیگر می باشد.
با توجه به توضیحات ذکر شده و قابلیت هایی که برای hts32 بیان کردیم، از آنجایی که ویپ یک تکنولوژی جهانی بر اساس پروتکل سیپ می باشد، می تواند به واسطه ی مرکز تلفن و سانترال hts32 پشتیبانی شود.
در واقع راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32، یک امر بسیار بدیهی است و می تواند به راحتی اجرا شود اما نکته ی حائز اهمیت در این موضوع این است که این سانترال ظرفیت محدودی داشته و جز سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک معرفی می شود .
با توجه به این موضوع، قابلیت اجرای قابلیت های ویپ در مجموعه های کاری بسیار بزرگ را نخواهد داشت. در واقع سانترال hts32، یک مرکز تلفن بسیار ابتدایی است که شما نمی توانید انتظارات آنچنانی از این سانترال داشته باشید.
کما اینکه این مرکز تلفن، قابلیت هایی مانند ضبط مکالمه، صفحه انتظار حرفه ای داشته و به طور کلی از انواع آپشن های بروز مربوط به یک سانترال را برخوردار نیست.

ttttttttttttttttttttttt
بررسی کامل قابلیت های سانترال HTS32
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
آشنایی با قابلیت های سانترال hts32 پاناسونیک 
قبل از اینکه بخواهیم درباره ی قابلیت های سانترال hts32 پاناسونیک صحبت کنیم، ابتدا بهتر است ببینم که اصلاً سیستم سانترال چیست و چه کار می کند. سیستم های سانترال، سیستم هایی هستند که تماس های ورودی و داخلی یک مجموعه ی کسب و کار را مدیریت می کنند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

آشنایی با قابلیت های سانترال hts32 پاناسونیک بررسی کامل قابلیت های سانترال hts32بررسی ظرفیت پیش فرض خطوط شهری و داخلی سانترال پاناسونیک hts32سانترال hts یا ns500 کدام بهتر است؟ تعریف قابلیت قابلیت تحت شبکه بودن برای سانترال پاناسونیک hts32راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 پاناسونیک راه اندازی خطوط داخلی آنالوگ و سیپ در سانترال پاناسونیک hts32بررسی قابلیت دیزا و یا تلفن گویا در سانترال پاناسونیک hts32بررسی نحوه ی برنامه ریزی سانترال پاناسونیک hts32بررسی نحوه ی راه اندازی تلفن های تحت شبکه و آنالوگ در سانترال پاناسونیک hts32بررسی قابلیت کارت درب باز کن در سانترال پاناسونیک hts32بررسی سایر امکاناتی که به واسطه ی سانترال پاناسونیک hts32 در اختیار شما قرار خواهد گرفتسخن آخر و جمع بندیهمان طور که خودتان می دانید، اساس و پایه ی هر کسب و کاری، در گرو یک ارتباط درست و صحیح و عمیق و منظم با کاربر و یا مشتری است. از این رو این سیستم ها کمک می کنند تا یک مجموعه بتواند به درستی با مشتریان و کاربران خود ارتباط بگیرید.
البته سیستم های سانترال، علاوه بر مدیریت صحیح ارتباط مجموعه با مشتری، به ارتباط کارمندان یک مجموعه با یکدیگر و مدیریت مجموعه نیز، نظم و سو می بخشد.
بنابراین با توجه به اینکه حالا متوجه شدیم یک سیستم سانترال دقیقاً چه کار می کند، بهتر است برویم و ابعاد مختلف سانترال پاناسونیک hts32، که به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین سانترال های پاناسونیک، شناخته شده، با هم بررسی نماییم :
بررسی کامل قابلیت های سانترال hts32
سانترال hts32، یکی از دستگاه های سانترال محصول پاناسونیک می باشد. این سانترال یکی از پرطرفدارترین سانترال های پاناسونیک است که با وجود ظرفیت کمی که برایش تعریف شده، می تواند کاربردهای خیلی زیادی داشته باشد.
اکثر مجموعه های کاری متفاوت، شرکت ها و سازمان هایی که ارتباط با مشتری و ارتباط کارمندان شان با یکدیگر برای شان اهمیت دارند، می توانند از دستگاه سانترال hts32، به عنوان سانترال مورد نیاز شان استفاده کنند. چرا که این دستگاه تمامی امکاناتی را که یک کاربر از دستگاه سانترالش انتظار دارد را در اختیار آن قرار خواهد داد و بر عکس سایر دستگاه های سانترال، بدون اینکه احتیاجی به خرید لایسنس باشد، خدمات رسانی خواهد کرد.
حقیقتاً باید خدمت تان عرض کنیم که سانترال پاناسونیک hts32، یک IPPBX تمام عیار محسوب می شود. این دستگاه یک سانترال تحت شبکه فوق العاده است که می تواند انواع خدمات سانترال را در اختیار یک مجموعه کاری قرار دهد.
پاناسونیک یکی از معروف ترین و فعال ترین برندهایی است که در زمینه ی تولید انواع سیستم های سانترال فعالیت می کند. این برند همیشه به فکر مجموعه های کاری کوچک و بزرگ بوده و هست.
از این رو، سانترال پاناسونیک hts32 را می توانیم یکی از بهترین محصولات پاناسونیک برای مجموعه های کاری کوچک و متوسط معرفی کنیم که به واسطه  این سانترال، این شرکت ها و سازمان ها، می توانند با کمترین هزینه و با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن، یک سیستم سانترال را در مجموعه ی خود راه اندازی نمایند.
در واقع این سانترال با استفاده از گیرنده ی وای فای، می تواند به اکثر تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ی سانترال، دسترسی داشته باشند و آن ها را در اختیار کاربران شان قرار دهند. در ادامه قصد داریم تا به گونه ای ویژه تر و جزئی تر، به بررسی سانترال پاناسونیک hts32 بپردازیم.
پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این سانترال، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید :
بررسی ظرفیت پیش فرض خطوط شهری و داخلی سانترال پاناسونیک hts32
این دستگاه به صورت پیش فرض و دیفالت، به همراه ۸ داخلی آنالوگ و ۲۴ داخلی sip، طراحی شده است. این دستگاه کلاً، ۲۴ پورت، ظرفیت داخلی دارد. اما درباره ی ظرفیت خطوط شهری این دستگاه می توانیم ۴ خط شهری آنالوگ و ۶ ترانک SIP را تعریف نماییم.
البته نیاز است این موضوع را نیز در نظر بگیرید که در صورت استفاده از کدک G711، ظرفیت ۶ ترانک sip است و اگر از کدک G729 استفاده شود، ظرفیت ترانک SIP به ۴ کانال تقلیل می یابد. اما به طور کلی، خطوط شهری اعم از آنالوگ یا سیپ ، ۸ ترانک ظرفیت دارند.سانترال hts یا ns500 کدام بهتر است؟
تعریف قابلیت قابلیت تحت شبکه بودن برای سانترال پاناسونیک hts32
همه می دانیم که این روزها، اینترنت، یکی از بخش های جدانشدنی زندگی همه ی ماست و ما تمامی کارهای خود را می توانیم به کمک این قابلیت و تکنولوژی روز دنیا، انجام دهیم.
طبیعتاً حالا که تمامی سرویس های مختلف می توانند به اینترنت متصل شوند و قابلیت های خود را افزایش دهند و خدمات ویژه تری را در اختیار کاربران خود قرار دهند، دور از انتظار نیست که سیستم های سانترال نیز به چنین قابلیتی مجهز شوند و با کمک اینترنت، بتوانند انواع امکانات را در اختیار کاربران و مجموعه های مختلف بگذارند.
سانترال پاناسونیک hts32، یکی از همین سانترال است. سانترالی که با استفاده از اینترنت، می تواند تمامی امکانات بروز یک تلفن سانترال را در اختیار شما قرار دهد. آی پی بودن و یا همان تحت شبکه بودن سانترال پاناسونیک hts32 تاثیر خیلی زیادی بر روی کیفیت خدمات رسانی و کاری مجموعه های کسب و کار مختلف دارد.
کمترین کاری که این سانترال می تواند در حق مجموعه های کسب و کاری انجام دهد، این است که باعث می شود تا هزینه های مربوط به راه اندازی و مدیریت تماس های ورودی و داخلی یک شرکت، سازمان و یا مجموعه، تا حد خیلی زیادی قابل کنترل باشد.راه اندازی ویپ بر روی سانترال HTS32 پاناسونیک
این دستگاه تا حدود خیلی زیادی، نیاز شما را به انواع کابل کشی کم می کند و همین موضوع می تواند تا مقدار خیلی زیادی، هزینه های شما را کاهش دهد.
علاوه بر موضوع کابل کشی، این سیستم سانترال، این قابلیت را ایجاد می کند که کارمندان بتوانند توسط گوشی های موبایل خود، به سانترال مجموعه متصل شوند و بدون محدودیت جغرافیایی، بتوانند پاسخگوی تماس های ورودی واحد خود باشند.
در واقع اصلاً نیاز نیست که یک کارمند برای اینکه بتواند پاسخگوی تماس های ورودی یک مجموعه در واحد خود باشد، حتماً در شرکت و مجموعه ی مورد نظر حضور فیزیکی داشته باشد. این امکان باعث می شود که زمان خدمات دهی مجموعه به خارج از ساعات کاری افزایش یابد و طبیعتاً این موضوع می تواند در موفقیت کسب و کار مورد نظر، تاثیر بسیار مثبتی را ایجاد نماید.
راه اندازی خطوط داخلی آنالوگ و سیپ در سانترال پاناسونیک hts32
این سانترال می تواند هم تلفن های SIP و هم تلفن های آنالوگ را پشتیبانی نماید. درست است که ۲۴ داخلی سیپ، برای ظرفیت اولیه سانترال پاناسونیک HTS32 تعریف شده است اما این امکان نیز وجود دارد که در زمان راه اندازی داخلی های آنالوگ بر روی این دستگاه ، از این ۲۴ پورت، تعداد ۸ پورت را به داخلی های آنالوگ اختصاص دهیم.
همچنین نصب کارت سانترال HT82470، می تواند ۱۶ داخلی آنالوگ بر روی دستگاه را به کاربر ارائه دهد. برای داخلی ها هم همینطور است، یعنی این دستگاه به صورت پیش فرض فقط می تواند ۸ تلفن داخلی به خود متصل کند و اگر احتیاج به داخلی بیشتر باشد، حتماً باید از  کارت مخصوص آن یعنی کارت HT82470 بر روی دستگاه استفاده شود.
در انتها باید خدمت تان عرض کنیم که سانترال پاناسونیک hts32، یک سیستم سانترال بسیار منعطف می باشد و همین موضوع باعث شده تا روز به روز به طرفداران این دستگاه اضافه شود.
بررسی قابلیت دیزا و یا تلفن گویا در سانترال پاناسونیک hts32
قابلیت دیزا و یا همان تلفن گویا، قابلیتی است که همه ی ماها کم و بیش با آن آشنایی داریم. این قابلیت همان اپراتور دیجیتالی است که قبل از اپراتور انسانی، به میدان می آید و کاربر و مشتری پشت خط را به داخلی مورد نظر هدایت می کند. قابلیت دیزا در سانترال های مختلف می تواند بسیار متفاوت باشد.
مثلاً یک سانترال ممکن است که به صورت پیش فرض اصلاً از قابلیت دیزا یا همان تلفن گویا، پشتیبانی نکند و برای اینکه این قابلیت به این سانترال اضافه شود، استفاده از دیزا کارت ضرورت اول است. اما خیلی از سانترال ها هم هستند که مانند سانترال پاناسونیک hts32، از همان ابتدا با کانال دیزا طراحی می شوند و روانه ی بازار می گردند.
البته تعداد کانال های دیزا در هر دستگاه سانترال می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. اما برای سانترال پاناسونیک hts32، ۴ عدد کانال دیزا طراحی شده و این به این معناست که چهار کاربر پشت خط می توانند به صورت همزمان، با اپراتور دیجیتالی این مجموعه ارتباط بگیرند.
این در صورتی است که برخی از سانترال ها تنها می توانند با یک مشتری در بستر دیزا ارتباط بگیرند. تلفن گویا مزیت های خیلی زیادی برای مجموعه ها، شرکت ها و سازمان های مختلف دارد. مواردی همچون کاهش هزینه ها، بالا رفتن اعتبار در نزد مشتریان، کاهش اتلاف زمان مشتریان و رسیدن سریع تر و بهتر به اهداف و مقصد را می توانیم از مزیت های بسیار مهم قابلیت های دیزا معرفی نماییم.
بررسی نحوه ی برنامه ریزی سانترال پاناسونیک hts32
نوع برنامه ریزی یک دستگاه سانترال، مهم ترین بخش راه اندازی یک سیستم سانترال می باشد. برنامه ریزی قسمت های مختلف دستگاه های سانترال پاناسونیک HTS32، با توجه به تحت شبکه بودن دستگاه، به راحتی و با وارد کردن IP مورد نظر در هر مکانی قابلیت انجام دارد.
در واقع فرد تنها با وارد نمودن آی پی، می تواند به دستگاه وصل شده و برنامه ریزی آن را انجام دهد. همچنین راه اندازی بخش های مختلف این سانترال مانند تعیین مسیر تماس های ورودی، کانال های دیزا، کلاس بندی داخلی ها و غیره، سختی خاصی وجود ندارد و این بخش خیلی راحت توسط اپراتورهای خود نمایندگی قابل انجام خواهد بود.
بررسی نحوه ی راه اندازی تلفن های تحت شبکه و آنالوگ در سانترال پاناسونیک hts32
دستگاه سانترال پاناسونیک HTS32، برای پشتیبانی از تلفن های دیجیتالی که می توانند با قابلیت DXDP تلفن های داخلی بیشتری را راه اندازی نمایند، طراحی نشده اند. البته خیلی ها این موضوع را یکی از ضعف های این دستگاه سانترال معرفی می کنند. 
اما لازم است بدانید که پشتیبانی این دستگاه ها از تلفن های آی پی، توانسته این ضعف را به طور کامل برطرف کند. چرا این که این قابلیت باعث شده تا سرعت و کیفیت تماس هایی که طی سانترال پاناسونیک hts32 انجام می شود تا حد خیلی زیادی افزایش یابد.
البته که سانترال های HTS32، این قابلیت را نیز دارند که از تلفن های نرم افزاری، هم به راحتی پشتیبانی نمایند. البته مجموعه هایی که نمی خواهند هزینه های زیادی را صرف خرید تلفن های آی پی کنند، این امکان نیز در نظر گرفته شده که در کنار تعداد محدودی تلفن IP یا SIP Extension از تلفن های آنالوگ داخلی که دارای قیمت به نسبت پایین تری هستند استفاده نمایند.
چرا که خطوط داخلی IP  و آنالوگ این دستگاه به راحتی و توسط آداپتور آن به یکدیگر تبدیل می شوند. حتی این سانترال این موقعیت را نیز به شما می دهد که به راحتی بتوانید با سیستم های IP دیگر یا داخلی های مجموعه به راحتی ارتباط تصویری برقرار نمایید.
بررسی قابلیت کارت درب باز کن در سانترال پاناسونیک hts32
قابلیت درب باز کن برای سیستم های سانترال، قابلیت بسیار جالب و پرکاربردی می باشد. در واقع این قابلیت هیچ گاه به صورت پیش فرض بر روی سانترال پاناسونیک hts32، قرار داده نشده و با کارت مخصوص، می توان این آپشن را به مجموعه اضافه نمود.
این کارت، این شرایط را فراهم می کند که تنها با زدن یک کلید بر روی صفحه ی تلفن، کارمندان بتوانند درب ها را برای کسانی که پشت در هستند باز کنند. در واقع این ویژگی باعث می شود تا دیگر نیازی به درگیری آیفون و سایر مسائل نباشد و هر کارمند در پشت میز خود بتواند این کار را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهد. به این قابلیت، قابلیت دور فون نیز گفته می شود.

بررسی سایر امکاناتی که به واسطه ی سانترال پاناسونیک hts32 در اختیار شما قرار خواهد گرفت
سانترال پاناسونیک hts32 این امکان را در اختیار کارمندان قرار می دهد که از تلفن هوشمند خودشان برای پاسخگویی به تلفن های داخلی و ورودی استفاده نمایند و همین موضوع باعث می شود تا هزینه های خرید گوشی های تلفن، از هزینه های کلی شرکت حذف شود و این موضوع، کمک زیادی در مدیریت هزینه های شرکت خواهد داشت.
سانترال hts32، این قابلیت را در اختیار کارمندان مجموعه می گذارد که بتوانند طی تماس های تصویری در هر کجای دنیا که هستند با یکدیگر ویدیو کنفرانس برقرار کنند و به واسطه ی این قابلیت، دیگر نیازی به حضور فیزیکی افراد در جلسات مختلف شرکت، نخواهد بود.
این دستگاه سانترال این قابلیت را نیز دارد که با دوربین های IP و آیفون های تصویری IP به راحتی لینک شود و دیگر نیاز به خدماتی اضافه تری در مجموعه برای انجام کارهای این چنینی احساس نشود.
سانترال hts32، به شدت دستگاه منعطفی است و برای کسب و کارهای متوسط و کوچک، کاربردهای خیلی فراوانی دارد. در واقع شما به واسطه ی این سانترال می توانید به تمامی خدمات روز دنیا در زمینه های مربوط به سانترال، متصل شوید.
به طور خلاصه و کلی، ۶ سیپ ترانک و ۲۴ داخلی سیپ و ۴ کانال دیزا و صندوق صوتی با ظرفیت ضبط پیغام ۱۲۰ دقیقه ای، ۴ خط شهری آنالوگ و ۸ داخلی آنالوگ که قابلیت ارتقا به ۸ خط شهری و ۲۴ داخلی آنالوگ را دارند، از مهم ترین خصوصیات این سانترال می باشد.
سخن آخر و جمع بندی
در انتها باید خدمت تان عرض کنیم که سانترال پاناسونیک hts32، توانسته در رقابت با خیلی از سانترال های مختلف پاناسونیک با ظرفیت پایین، پیروز میدان باشد. با این حال بهتر است که برای خرید مجموعه های سانترال مختلف برای کسب و کار خودتان، از طریق نمایندگی های مجاز این برند اقدام نمایید.
 این نمایندگی ها قبل از هر چیزی به شما مشاوره های لازم درباره ی سیستم سانترالی که به بودجه و ظرفیت شما می خورد را ارائه می دهند . سپس شما را برای خرید سانترال مورد نظرتان راهنمایی می کنند. علاوه بر این موضوع تمامی مراحل راه اندازی و مدیریت سیستم سانترال را خودشان انجام داده و راه های مدیریت آن را به شما آموزش خواهند داد.
ببینید سیستم های سانترال این چنینی طبیعتاً به پشتیبانی های مختلفی نیز احتیاج دارند. که شما برای این کار نیز می توانید بر روی متخصصان این مجموعه هم حساب باز کنید. در واقع استفاده از چنین مجموعه های معتبر و مجازی، از به هدر رفتن وقت و پول شما تا حد خیلی زیادی جلوگیری خواهد کرد.
ISG مرکز تخصصی نصب ، فروش و آموزش  سانترال پاناسونیک در ایران است، این مرکز آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی سانترال برای سازمان ها و مراکز می باشد.ضمناً در این مرکز دوره های خصوصی و نیمه خصوصی آموزش سانترال برگزارمی گردد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید