ضبط پیغام خوش آمد تلفن گویا سانترال TDA / ضبط صدای تلفن گویا TDA و TDE

ضبط پیغام خوش آمد گویی تلفن گویا سانترال
با توجه به مشکلات مشتریان در زمینه ی ضبط پیغام خوش آمد گویی در این ویدیو قصد داریم تمامی مراحل مورد نظر برای اجرای ضبط پیغام خوش آمد تلفن گویا سانترال TDA را مورد بررسی قرار دهیم. امیدوارم با این کار بتوانیم تمامی سوالات و مشکلات شما در این زمینه را پاسخ دهیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

ضبط پیغام خوش آمد گویی تلفن گویا سانترالضبط و راه اندازی پیغام خوش آمد گوییپیغام های چند مرحله ایپلی بک و گوش دادن به پیغام ضبط شده

ضبط و راه اندازی پیغام خوش آمد گویی
برای ضبط و راه اندازی پیغام خوش آمد گویی روی دستگاه های سانترال TDA ، ابتدا باید یک داخلی دیجیتال در دستگاه یا یک فایل مورد نظر روی دستگاه سانترال داشته باشیم تا به راحتی بتوانیم عملیات ضبط پیغام خوش آمد تلفن گویا سانترال TDA را انجام دهیم.
بعد از مشخص نمودن داخلی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که داخلی دیجیتال مورد نظر باید در کلاس مدیریت قرار داشته باشد تا بتوان از طریق آن به راحتی عملیات ضبط پیغام را انجام داد.
با استفاده از نرم افزار به راحتی می توان داخلی دیجیتال مورد نظر را در کلاس مدیر قرار  داد.
بعد از اینکه کلاس خط دیجیتال را مشخص نمودیم برای شروع عملیات ضبط پیغام باید ابتدا دکمه ی Speaker روی دستگاه تلفن سانترال را فشار دهیم و با استفاده از کد ۳۶۱* می توانیم ضبط پیغام خوش آمد گویی را انجام دهیم
دوره آموزش سانترال پاناسونیک و ایزابل (سیپ سرور)
برای تایید شدن این پیغام و ذخیره آن باید پس از ضبط پیغام دکمه STORE را فشار دهیم.

پیغام های چند مرحله ای
با توجه به اینکه بخواهیم از چند مرحله پیغام در این دستگاه ها استفاده نماییم می توانیم پیغام های دلخواه را بر روی دستگاه ضبط نماییم.
این مراحل با توجه به قسمت های مختلف شرکت یا سازمان برنامه ریزی می شوند. ممکن است برخی از شرکت ها دارای دو یا چند مرحله باشند و برخی دیگر نیز از مراحل بیشتری برای ضبط پیغام استفاده نمایند.
دستگاه سانترال پاناسونیک قابلیت ضبط ۶۴ مرحله پیغام از کد های ۵۰۱ تا ۵۶۴ را داراست.
برای پیغام های مرحله ای کافی است تا در هر مرحله برای ضبط پیغام مورد نظر آن مرحله پس از وارد نمودن کد ۳۶۱*کد پیغام مورد نظر از ۵۶۱ تا ۵۶۴ را وارد می نماییم و پیغام مخصوص آن مرحله را ضبط می کنیم.
بعد از اختصاص هر پیغام برای مرحله های مختلف باید دکمه ی STORE را وارد نماییم.
هرسوالی که داری در انجمن مطرح کن
پلی بک و گوش دادن به پیغام ضبط شده
در برخی از موارد نیاز داریم تا اصلاحاتی در پیغام ضبط شده انجام دهیم. برای این کار لازم است تا پیغام را دوباره پخش نماییم.  
برای گوش دادن دوباره پیغام ضبط شده برای هر کدام از مراحل مختلف باید ابتدا کد ۳۶۲*و سپس کد مرحله ی مورد نظر را وارد نماییم تا پیغام ضبط شده ی آن مرحله برای ما پخش شود.
امیدوارم با ارائه ی این مطالب توانسته باشیم تمامی مشکلات شما در زمینه ی ضبط پیغام خوش آمد تلفن گویا سانترال را حل کنیم.
در صورتی که برخی از مشکلات و سوالات شما هنوز بدون پاسخ مانده اند می توانید از طریق مشاهده ی دیگر ویدیو های آموزشی و مراجعه به صفحات مختلف سایت و یا تماس با مشاوران ما به راحتی پاسخ تمامی سوالات خود را بیابید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید