حذف منشی تلفنی سانترال ۸۲۴ پاناسونیک
در این مطلب قصد داریم نحوه ی غیر فعال سازی تلفن گویا و در واقع همان حذف منشی تلفنی سانترال TEM/TES 824 را مورد بررسی قرار دهیم.
آنچه در این مقاله می خوانید:
حذف منشی تلفنی سانترال ۸۲۴ پاناسونیکتنظیمات منشی تلفنی سانترال ۸۲۴حذف منشی تلفنی سانترال ۸۲۴تغییر حالت خطوطتلفن سانترال و بررسی انواع آن
منشی تلفنی یکی از قابلیت های خوب و مناسب دستگاه های سانترال است که می تواند مزایای زیادی از نظر زمان و هزینه برای مشتریان و همچنین سازمان و شرکت ها داشته باشد.
تنظیمات منشی تلفنی سانترال ۸۲۴
اما برای غیر فعال سازی آن لازم است تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.
برای برنامه ریزی منشی تلفنی از طریق کد های مختلف می توانیم از کد های ۵۰۰ و ۵۰۱ استفاده نماییم که در مطلب کد های برنامه ریزی سانترال ۸۲۴ به صورت مفصل به بررسی آن ها پرداخته شده است.
اگر می خواهید حذف منشی تلفنی سانترال ۸۲۴ را به صورت نرم افزاری انجام دهید می توانید از پکیج آموزش جامع ۸۲۴ که به صورت عملی و کاربردی تهیه و تدوین شده است، استفاده نمایید.
دوره آموزش سانترال پاناسونیک و ایزابل (سیپ سرور)
حذف منشی تلفنی سانترال ۸۲۴
برای حذف منشی تلفنی باید ابتدا به حالت برنامه ریزی دستگاه وارد شویم.
برای وارد شدن به حالت برنامه ریزی بعد از فشار دادن کلید PROGRAM کلید *# و سپس رمز دیفالت دستگاه را به صورت ۱۲۳۴ وارد می کنیم.
بعد از وارد شدن به حالت برنامه ریزی دستگاه باید کد حذف منشی تلفنی یعنی ۴۱۴ را وارد نماییم.
همانطور که در ویدیو های قبلی نیز اشاره شده است این کد برای فعال سازی منشی تلفنی نیز به کار می رود.
بعد از وارد نمودن کد ۴۱۴ دکمه ی SP-PHONE روی تلفن را فشار می دهیم تا بتوانیم تغییرات لازم را روی تنظیمات منشی تلفنی اعمال نماییم.
با نمایش پیغام ?CO-NO روی صفحه نمایشگر تلفن می توانیم خط یا خطوط مورد نظر برای حذف منشی تلفنی بر روی آن ها را انتخاب نماییم.
در صورتی که بخواهیم تمامی خطوط را انتخاب کنیم می توانیم از کلید ستاره برای این کار استفاده نماییم.
هرسوالی که داری در انجمن مطرح کن
تغییر حالت خطوط
با وارد نمودن کلید ستاره یا شماره ی یکی از خطوط انتخاب شده می توانیم حالت های مختلف آن خطوط را مشاهده نماییم.
برای حذف منشی تلفنی سانترال ۸۲۴ در این مرحله اگر حالت خط و خطوط انتخاب شده روی DISA: OGM- قرار داشته باشد یعنی قابلیت منشی تلفنی برای آن خط یا خطوط فعال می باشد.
برای اینکه این قابلیت را برای خطوط مورد نظر غیر فعال کنیم باید با استفاده از دکمه ی AUTO ANS روی صفحه کلید تلفن حالت منشی تلفنی را به حالت نرمال تغییر می دهیم.
در حالت نرمال خطوط مورد نظر به صورت عادی و بر طبق برنامه ریزی کد های ۴۰۸ تا ۴۱۰ عمل کرده و قابلیت منشی تلفنی نیز برای آن ها غیر فعال می باشد.
در پایان برای ذخیره تغییرات ایجاد شده باید از دکمه ی STORE استفاده نماییم.
تلفن سانترال و بررسی انواع آن
در صورتی که بخواهید حذف منشی تلفنی سانترال ۸۲۴ را برای تک تک خطوط انجام دهید در مرحله ی انتخاب خطوط می توانید خط مورد نظر را انتخاب کنید یا اینکه با استفاده از دکمه های SP-PHONE و REDIAL به شماره ی خطوط مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
انتخاب حالت نرمال برای هر خط شهری به این معناست که این خط شهری می تواند به یک یا چند داخلی مختلف زنگ بخورد.
انتخاب داخلی های مورد نظر برای زنگ خوری خطوط شهری با استفاده از کد ۴۰۸ امکان پذیر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید ویدیو های آموزشی قبلی ما را که به توضیح انتخاب داخلی ها پرداخته است مشاهده نمایید.