مهم ترین هدف و استراتژی تیم dnet برطرف کردن تمامی مشکلات کاربران در شرکت ها و سازمان های کشورمان از طریق ارائه ی خدمات گروه dnet به روش های مختلف می باشد.
خدمات و روشی که برای ارائه ی آن ها در نظر گرفته می شود، با توجه به نیازسنجی و همچنین مشاوره ها و همفکری با بهترین و مجرب ترین کادر فنی دستگاه های سانترال از سراسر کشور، شکل گرفته و در آن ها سعی شده است تا کاربرد و کارایی به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه شود.
سرعت و دقت در کنار کیفیت با بازدهی بالا از جمله ویژگی های هستند که هر کدام از خدمات گروه dnet ارائه شده از طریق سایت برای مشتریان به همراه خواهند داشت.
سعی شده است تا با در نظر گرفتن کمترین هزینه ها، بهترین خدماتی که شاید نمونه ی آن ها را در هیچ سایت داخلی پیدا نکنید، به تمامی افراد ارائه شود تا آن ها بتوانند به راحتی در کمترین زمان ممکن به عنوان یک فرد متخصص در زمینه ی نصب، راه اندازی و برنامه ریزی انواع دستگاه سانترال پاناسونیک فعالیت نمایند.
گروه فنی dnet برای رفاه بیشتر مشتریان خود امکان دیگری در نظر گرفته که مشتریان عزیز پس از در طول اجرای پروژه های خود هرگاه با مشکلی مواجه شدند میتوانند از خدمات آنلاین بخش پشتیبانی بهره ببرند و مشکلات خود را برطرف نمایند.
برای بهره مندی از خدمات بخش پشتیبانی میتوانید از طریق واتساپ یا تیکت و یا تماس تلفنی با مرکز مشکل خود را با کارشناس فنی ما در میان بگذارید.
دوره آموزش سانترال پاناسونیک و ایزابل
خدمات ویژه گروه dnet :
فروش اینترنتی انواع سانترال پاناسونیک و تجهیزات جانبی هر مدل
فروش انواع تلفن پاناسونیک
تهیه ی ویدیو های آموزشی رایگان
تهیه ی پکیج های جامع آموزشی
ارائه ی مطالب و مقالات آموزشی به روز