تفاوت اکانت و لاین در تلفن ویپ

تفاوت اکانت و لاین در تلفن ویپ، امروزه تلفن اینترنتی که نام های دیگری مانند سیپ فون و سیپ لاین دارد، یک نوع تلفن کاملا پیشرفته است که خدمات ویپ روی آن پیاده سازی شده و با اینترنت کار می کند.

به عبارت دیگر تلفن اینترنتی یک شماره ثابت است که نیازی به اتصال فیزیکی و سیم اتصال به شرکت های مخابراتی ندارد. این سیستم تلفنی جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای تلفن های آنالوگ است که فقط از طریق سیم به مخابرات متصل می شوند.

مزیت اکانت و لاین در تلفن ویپ

از مزیت های تلفن اینترنتی می توان به این نکته اشاره کرد که این تلفن های IP قابلیت پشتیبانی از چندین لاین و چندین اکانت را دارند، بنابراین می توانید چندین پسوند از خطوط مختلف را در برخی از مدل های این تلفن IP ثبت کنید.

همچنین یکی از ویژگی های مهم تلفن voip عملکرد کنفرانس در این سانترال های تلفنی است که می‌توانید از آن در تجهیزات شبکه خود استفاده کنید. تلفن های VoIP از طریق اینترنت تماس برقرار می کنند و دریافت می کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند از اتصال اینترنت دفتر شما برای اتصال به شبکه تلفن استفاده کنند.
به عبارت دیگر، اگر دفتر شما قبلاً برای اترنت سیم‌کشی شده است، برای استفاده از تلفن‌های تجاری خود نیازی به سرمایه‌گذاری روی سیم‌کشی مسی اضافی ندارید. برای برقراری تماس تلفنی، ابتدا باید تلفن IP خود را در حساب خود ثبت کنید. این فرآیند اتصال تلفن شما به ارائه دهنده خدمات است تا آنها بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

تلفن های VoIP تماس ها را متفاوت از سایر تلفن های تجاری انجام می دهند. در تلفن های ویپ دکمه هایی وجود دارد که به آنها دکمه‌های ضامن می‌گویند. آنها به شما این امکان را می دهند که با استفاده از دکمه های جابجایی، بین تماس های جاری، ورودی و برقرار شده انتخاب کنید.
این دکمه ها به ندرت در تلفن های ثابت ظاهر می شوند. در تلفن های ثابت، هر «خط» مربوط به یک شماره تلفن است. اگر پنج خط برای کسب و کار خود دارید، به این معنی است که تلفن شما می تواند از پنج شماره تلفن مختلف تماس بگیرد.

از طرف دیگر تلفن های VoIP به معنای سنتی “خط” ندارند. به جای اینکه به شماره تلفن متصل شود، هر خط روی یک تلفن IP به یک آدرس SIP یا حساب کاربری گره خورده است. بسته به مدل تلفن شما، تلفن شما ممکن است بتواند چندین حساب کاربری را به طور همزمان مدیریت کند. این بدان معنی است که می توانید از چندین حساب و شماره تلفن های مختلف در تلفن VoIP خود تماس بگیرید.

آیا تلفن ویپ به خط شهری وصل میشود؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله. برای اینکه بتوانید از سیستم ویپ استفاده کنید، روش های مختلفی وجود دارد که می توان آن ها را روی گوشی های قدیمی یا آنالوگ پیاده سازی کرد. استفاده از مبدل های VoIP یکی از این روش‌هاست که بر روی یک گوشی معمولی قرار می‌گیرد. استفاده از تجهیزاتی مانند کامپیوتر، گوشی های هوشمند و گوشی های طراحی شده برای سیستم BNP از دیگر راه های تبدیل گوشی آنالوگ به BNP است.

همچنین از یک گیت وی برای اتصال خطوط ثابت و دستگاه های آنالوگ به مراکز تماس ویپ استفاده می شود. کارت ویپ یکی دیگر از تجهیزات در زمینه ارتباط خطوط شهری است. با استفاده از این کارت، مراکزی که از تلفن های نرم افزاری استفاده می کنند می توانند با نصب کارت بر روی سیستم به خطوط شهری دسترسی داشته باشند.

برای افزودن قابلیت های گوشی ویپ به سیستم آنالوگ، باید هزینه قابل توجهی پرداخت شود، به همین دلیل توصیه می شود از گوشی هایی استفاده کنید که سیستم آنها مبتنی بر IP یا IPPBX است.

معرفی گوشی ویپ با قیمت مناسب

تفاوت اکانت و لاین در تلفن ویپ، گوشی گرنداستریم GRP2601 با دو اکانت SIP نیز گزینه ای مناسب برای شرکت ها و سازمان ها می‌باشد. تلفن ویپ GRP2601 کنفرانس صوتی 5 طرفه را برای تماس های کنفرانسی آسان می کند.

سری GRP شامل ویژگی‌های امنیتی برای تامین امنیت در سطوح سازمانی است، از جمله راه‌اندازی دوگانه ایمن و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده، و از دیگر ویژگی‌های این تلفن معمولی مقرون‌به‌صرفه می‌توان به پشتیبانی از چندین کدک صوتی اشاره کرد.

ویژگی های گوشی گرند استریم مدل GXP1610

از دیگر ویژگی های این گوشی به این موارد می توان اشاره کرد: دارای 2 اکانت سیپ و 2 تماس همزمان، پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه، بلندگوی دوبلکس با کیفیت برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا، مجهز به فناوری محافظ نویز برای به حداقل رساندن نویز پس زمینه، پشتیبانی شده توسط GDMS رابط متمرکز برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر دستگاه‌های گرنداستریم، پشتیبانی الکترونیکی هوک سوییچ (EHS) از هدست های Plantronics & Jabra & Sennheiser، محافظت در سطح سازمانی شامل بوت امن، تصاویر میان افزار دوتایی و ذخیره اطلاعات رمزگذاری شده، صفحه جلویی قابل تعویض برای امکان شخصی سازی آرم آسان.

گوشی گرند استریم مدل GXP1610 یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های تحت شبکه گرند استریم است که دارای 1 اکانت SIP و 2 پورت اترنت RJ45 می باشد. تلفن ویپ گرند استریم مدل GXP1610 دارای قابلیت چندزبانه و انتظار مکالمه می باشد.

این تلفن IP با قیمت مناسب و بالاترین امکانات و پروتکل های امنیتی و همچنین کیفیت عالی و قابلیت های بالا مناسب برای محیط های کاری کوچک و متوسط ​​می باشد.

از جمله ویژگی های امنیتی گوشی گرنداستریم 1610 می توان به SRTP و TLS اشاره کرد.

از قابلیت های بارز این گوشی، مقرون به صرفه ترین گوشی میان رده گرنداستریم، دارای 1 اکانت سیپ و 2 پورت اترنت RJ45،

دارای صفحه نمایش گرافیکی 132*48 پیکسل، دارای خروجی هدست RJ9، دارای دو پورت شبکه با سرعت ۱۰/۱۰۰ MBPS، پورت EHS برای هدست های پلنترونیکس، ۱۰۰۰ حافظه ذخیره شماره تلفن، امکان ثبت ۲۰۰ شماره تماس گیرنده – Call History، امکان تنظیم زنگ دلخواه، دو دکمه خط یا لاین با نور دو رنگ، امکان هلد کردن، انتقال تماس، فوروارد تماس در حالت اشغال بودن یا جواب ندادن، پاسخگوی خودکار، امکان تنظیم پایه در دو حالت، سازگاری کامل با تمام تجهیزات VoIP استاندارد بازار، قابلت پشتیبانی از پروتکل و کدک های G.723.1 ,G.729A/B ,G.711µ/a ,G.726-32 ,G.722، قابلیت نصب روی دیوار، پشتیبانی از Open VPN، داشتن منو با زبان های مختلف، بالاترین سطح امنیتی در تماس با استفاده از پروتکل های امنیتی.

معرفی تلفن ویپ پر فروش

تفاوت اکانت و لاین در تلفن ویپ، تلفن گرنداستریم GXP1615 یک تلفن کارمند با کیفیت و مقرون به صرفه است که دارای حساب SIP و دو پورت اترنت RJ45 است. تلفن شبکه GXP1615 دارای قابلیت چند زبانه و انتظار مکالمه می باشد که با قیمت مناسب و کیفیت عالی و قابلیت های کم مناسب برای محیط های کاری کوچک و متوسط ​​می باشد.

گوشی گرنداستریم GXP1615 به دلیل کیفیت ساخت خوب این محصول و سازگاری بالای آن با تمامی سرورهای پشتیبانی SIP و IP PBX های موجود در بازار یکی از مدل های محبوب و پرفروش می باشد.
از خصوصیات دیگر این تلفن ویپ به این موارد می توان اشاره کرد: 1 حساب SIP و 2 تماس همزمان داشته باشید، پشتیبانی POE، صفحه نمایش 2.95 اینچی دارد، از پروتکل های امنیتی و رمزگذاری TLS و SRTP پشتیبانی می کند، امکان اتصال هدست های بی سیم پلترونیکس از طریق پورت EHS، دارای 3 کلید قابل برنامه ریزی، دارای اسپیکر دوبلکس با کیفیت بالا، دارای دو پورت 10/100M، پشتیبانی از کنفرانس صوتی 3 طرفه، قابلیت پشتیبانی از Open VPN، دو دکمه خط با دو چراغ رنگی، پشتیبانی از 200 تماس در تاریخچه تماس و 1000 تماس در دفترچه تلفن، امکان برقراری تماس، انتقال تماس، پارک تماس، فوروارد تماس (در صورت پاسخ ندادن یا مشغول بودن).
گوشی گرند استریم مدل GXP1625 با امکان پشتیبانی از 2 اکانت SIP و قابلیت POE و همچنین قابلیت اتصال هدست و نمایشگر نور گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان گوشی کارمندی مقرون به صرفه می باشد.

این مدل تلفن VoIP به دلیل کیفیت ساخت بالا و سازگاری بالا، با تمامی سوئیچ های نرم افزاری، سرورهای ویپ از جمله ایزابل، سانترال رایگان، الاستیک، استریسک و IP موجود در بازار نیز سازگاری دارد.

ویژگی های بارز این تلفن ویپ

 دارای 2 حساب SIP و 2 تماس همزمان، پشتیبانی POEف کیفیت صدای HD روی گوشی و اسپیکر دارد، صفحه نمایش 2.95 اینچی دارد، دارای دو پورت 10/100M، پشتیبانی EHS برای هدست  Plantronics، امکان اتصال هدست جک RJ9، قابلیت اتصال هدست پلترونوکس، دارای 3 کلید قابل برنامه ریزی، پشتیبانی VPN را باز کنید، امکان تنظیم آهنگ زنگ مورد نظر برای گوشی، پشتیبانی از 1000 مخاطب و سابقه تماس تا 200 رکورد، پشتیبانی از بالاترین استانداردها و پروتکل های امنیتی، سازگاری کامل با تمامی سوئیچ های نرم افزاری استاندارد و سرورهای SIP.

تفاوت اکانت و لاین در تلفن ویپ، کلام پایانی

تفاوت اکانت و لاین در تلفن ویپ، تعداد لاین در تلفن ویپ به این معناست که شما با کمک یک تلفن ویپ می‌توانید همزمان با چند نفر ارتباط برقرار کنید. در واقع با کمک این گوشی ها می‌توانید به 3 خط به صورت همزمان پاسخ دهید. تلفن های ویپ برای بسیاری از مشاغل مناسب هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا سیستم های ارتباطی خود را به شعب مختلف شرکت گسترش دهند و افراد تا زمانی که به اینترنت متصل هستند می توانند از خدمات این گوشی ها استفاده کنند. بهتر است بدانید تلفن های VoIP چند سایتی امکان اتصال شاخه‌های مختلف دور از یکدیگر را نیز ارائه می دهند.

تعداد اکانت در تلفن ویپ

 این فناوری ممکن است برای اپراتورها یا کاربرانی که می خواهند همزمان به تماس های دریافتی از سرورهای ویپ پاسخ دهند بسیار مفید باشد. فناوری VoIP به دلیل مزایای زیادی که برای کاربران به ارمغان می‌آورد به طور قابل توجهی در حال توسعه است و بسیاری از کسب و کارها ترجیح می دهند این نوع گوشی ها را جایگزین گوشی های قدیمی کنند.

علاوه بر همه این موارد، هزینه ای که برای خرید آن باید بپردازید نیز نسبت به سایر روش های ارتباطی کمتر بوده و انتخابی بهینه برای افراد محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید